A kollégámnak is van egy multitronic-os fos.
120 e ft volt a nagyszervíz anyag költsége, a váltó meg vacakol neki rendszeresen.
Még csak nem is dízel.
Én meg tudok mondani nem egy ellenpéldát (munkahelyemen az össze igazgatónak Audi van), de egyéb DSG, és multitronic ellenpéldát is tudok. Persze hibát is hallottam a Passat fórumon (persze itt Dsg), de az elégedettség több volt. A Tiptronicról meg nem is beszélve, ami tizenévesen is tette a dolgát. Persze aki nem cserélt benne olajat, mert elhitte, h nem kell, utána szidja a márkát, de általában azok közül sincs baja... DSGig a Tiptronic volt a világ egyik legjobb automata váltója. Aztán a DSG lett, persze ezt majd az idő eldönti, lesz-e olyan hosszú élettartama, mint a Tiptr-nak.
Szóval azért ne fosozzunk mindent alapból!
- megint mondom: német kontra japcsi vita nem érdekel, nem vagyok egyik fan sem, csak tapasztalatból beszélek.