Egyébként nekem a téli szett jobban bejön több okból is:
- minimálisan (talán) kisebb az ET szám, ergo a kormányzáshoz szükséges nyomaték, nem veszi ki a nyomvályú a kormányt a kézemből, minden tartományban egyujjas a kormányzás. Ebben csak az a jó, hogy szerintem a prius amolyan amerikásan iszonyatosan túlszervózott. Ez tovább növeli a sokszor motorhang nélküli autózás okozta "műanyag vezetés" hatást. Sajnos a gyári felnin és gumin van egy határozottan érezhető átbillenés a véghelyzetben. Engem ez nagyon zavar, ha már túlszervózott. A téli szettel nincs ilyen, az mindenhol pehelykönnyű. És ez jobb, kiszámíthatóbb, stb.
- igaz, hogy a gumi is fiatalabb 3-4 évvel, de a gyári szintén takarékos Michelin Primacy nem megy 4,3 alá nyáron sem városban, ezzel szemben a 185-ös téli cucc 18-20 fokban hozza a 3,8-at. Ehhez nincs mit hozzátenni.