Akkor nem jól értelmezed a manualt
Ha javasolhatom, akkor hagyd bekapcsolva az autód. DE ! mint ahogy a manual is írja (valószínűleg ezt érted félre, bár én nem olvastam) READY-ben legyen az autó! Tehát a HV (nagyfesz rendszer) legyen aktív, különben a backup 12v aksi lemerül és akkor marad a "bebikázás", vagy az akksi töltő...
Tedd a kijelzőt a folyamat ábrára, hogy lásd az akksi töltöttségét, sőőőt kapcsold be a klímát hűtésre, úgy jobban merül az akku.
Tedd parkba az autót és a rögzítő (kézi) féket hagyd kiengedve.
Amint lemegy rózsaszínbe (2-es szint) a töltés jelző, a motor beindul, egy pillanatra megmozdul az autó is és szépen elkezdi tölteni az nagyfeszültségű akkumulátort...
Több mint két éve priusszal rohangálok, szegény nem pihent 3 napnál többet egyhuzamban. Nagyon imádom és nem hiszem hogy kiszállnék ebből a típusból, max ha kijön és normál áron lesz az új
Azért nincs töltés N-ben, vagy P-ben, mert szerintem a bolygómű külső gyűrüjét olyankor lekapcsolja a kerekekről a kocsi, és hiába pörgeti az ICE a bolygókerekeket, a belső napkerékre nem tud érdemi nyomatékot átadni (amire a kisebb MG csatlakozik), mert elforog a külső gyűrű. Erre fel is hívja a figyelmet a manual, hogy álló helyzetbe ne tartsuk órákig bekapcsolva a kocsit, órákig ne rádiózzunk, mert lemerülhet.