Tudjátok, ennek az M-Mt-nek van EGY óriási hibája ...
Mindegy, hogy manuális, vagy automata váltó után ülsz bele, nem lehet "szűz lábbal" bólogatás nélkül vezetni. És a szüzességet jó, ha két hét után veszíted el, mert olyan qrva intelligensre sikerült a programozása, hogy ember legyen a talpán, aki előbb kiismeri! :?
A kéziváltó után furcsa, mert olyan hoszú a váltási idő először, hogy szinte megőszülsz, mire felvált, ráadásul először mintha nem is lehetne vele takarékosan de sportosan vezetni. Mindegy, milyen gomb van benyomva. Az automata után meg egyszerűen: nem fokozatmentes, és ez roppant nehezen megbocsájtható - mert szépen komótosan bólogat, és nem adja azt a haladási komfortot, mint az automata. És ez mind igaz.
Két hét után már máshogy vezeted! ( És ezért nem is momdtam, hogy a COV-tesztnél nem jó, amit írtál, Ear ... mert igazat írtál: nem lehet NEM elmondani, hogy mik a jellemzői ...)
No, akkorra, megszokod, hogy milyen szitukban hol tudsz váltani, és azt is, hogy hogyan!! Zénóka is írja, hogy Ő ( a váltó) kitalál szinte mindent!! Tehát, oda-vissza, válthatsz, ahogy akarsz, segít neked. Olyan dinamikával, ahogy épp haladni akarsz, felváltasz bólintás nélkül, és a visszaváltást megoldja ő, szintén bólintás nélkül. Csak naggyon össze kell szokni. És akkor úgy kiszolgál bagó-pénzért, mint a príma full-automaták. :!:
Vagyis nem meggyőző a váltó próba-távon. Ezt még "benyeli" az, aki mondjuk diesel Toyotát akar automatával, vagy rákényszerül eü okok miatt, de télleg: ezzel a váltóval szerintem senki sem azért vette meg, mert a működése olyan meggyőző lett volna a próba alatt - legyen az akár egy hétvége is.
És én sem azért vettem, mert az első hetekben annyira szerettem vezetni! :?
Bocs, hogy ilyen hosszan írtam, de asszem ez az M-Mt ennyit még megérdemelt. Mert télleg eszementen jó
- de nem automata!
ÁÁ