Elvittem a legközelebbi szakihoz(nem akartam így sokat autózni), aki elég sufni szakinak tűnt, és be is jött a számításom: nem mutatott ki hibát a műszere.. Holott előtte villogott a sárga lámpa. Sztem gagyi xar volt a műszere vagy nem tudom. Végül konzílium után kőkorszaki módszerrel, trafólehúzogatással behatároltam a hibát. Előtte is gyanús volt a 3. henger, mert a gyertyát kivéve, az volt a legdzsuvásabb, és a dugattyú teteje benzinnedves volt. Tehát nincs égés. Azt a trafót lehúzva, nem változott a motor járása, majd áttettem másik hengerre, akkor ott volt a hiba, azaz a trafó xar.
A kérdés csak az, mitől mehetett tönkre az az egy trafó. 14 éves kocsi, 130e km. Írtam, hogy a műszerfallal is volt gond, az mintha megszűnt volna, miután megcsiszolgattam a fő testkábelt, a sarun meg kihézagoltam(ott korábban sem volt faxa, nem lehetett meghúzni úgy h totál rászoruljon-de sose volt vele gond). Nem tudom összefügghet e ez a két hiba, ill egyáltalán testgond volt e.