Hát igen.
Attól függ melyik országban.
Teljesen változó, hogy milyen gyakran dobja fel a hibát, van amikor 300 km-en át semmi nem volt, máskor 40 km után újra feljön. Olvasgattam fórumokat, volt aki kicserélte a katalizátort, lambda szondát, aztán mégis visszajött a hiba. Ezek azért nem túl olcsó dolgok, főleg ha a hiba meg se szűnik. Semmit nem vettem észre a kocsin, azon kívül, hogy ég a lámpa. Ráadásul volt műszakin, nem szóltak, hogy rossz lenne. (Mondjuk ez semmit nem jelent, egy 30 éves dízelre is lehet itthon zöld rendszámot tetetni ...) Egyébként azt vettem észre, hogy amikor párom vezet, aki elvált kétezer párszáz körül, akkor később jön fel a lámpa. Mindenféle prémium benzint kipróbáltam, meg egy rakás adalékot beletoltam, semmi nem változott.
Milyen gyakran dobja vissza a hibát?
3500-4000-es fordulat 5.-ben az bőven gyorshajtás 1.3 Skoda Felicia után vagyok... Néha már próbálgatom a 3000 feletti fordulatot, de pl.: 3-asban már félek 60000-ig forgatni (az is 140-150).
Alapvetően szépen eljárkál 1600-2800 között, sebváltót rendesen használva így is meghaladom a helyi közlekedési ritmust