Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2355402 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

Bratac

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 498
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9945 Dátum: 2014.11.09 10:05:46 »
Toronycsapágy ellenőrizve volt már? Sanszos, hogy ott a bibi.

Igen + akkor a téli szettnél is gond lenne vele, nem?
2004 Avensis Wagon 1.8  Sol Elegant

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9946 Dátum: 2014.11.09 11:36:29 »
Igen + akkor a téli szettnél is gond lenne vele, nem?

Nem feltétlenül. A téli puhább, lehet, hogy a kicsi lógást kompenzálni tudja.  De Neten keresztül elég nehéz...  :hug:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Bratac

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 498
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9947 Dátum: 2014.11.09 13:51:35 »
Nem feltétlenül. A téli puhább, lehet, hogy a kicsi lógást kompenzálni tudja.  De Neten keresztül elég nehéz...  :hug:

A szerelő szerint a torony rendben. Szerinte olyan érzés, mintha a kerék tovább fordulna mint kéne... + az et-számot mondta (nyárinál ez 38).
2004 Avensis Wagon 1.8  Sol Elegant

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9948 Dátum: 2014.11.10 09:17:24 »
Sziasztok!

Tudna valaki ajánlani megbízható kormánymű felújító céget?

köszönöm!

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9949 Dátum: 2014.11.10 10:49:59 »
Felhabarodost pedig nem értem, amiket írtál javitasok a normál karbantartás kategóriája. Attól h Toyota nem kellene hozzanyulni félmillió km-en keresztül? LOL
Nem, nem haragszom rá, lassacskán itt is számítani kell néhány hasonló apróságra. De a Gates szíj számomra érthetetlen tönkremenetelt produkált. Mondom, 26.000km alatt kirepedezett, ami a 105.000km-es csereperiodus tekintetében aggályokat vet fel bennem. A gyártási számként 2012.40. hete volt feltüntetve, tehát, még az sem lehetséges, hogy eltárort darab lenne. Egyszerűen nem bírta.
A csapágy, vezetőgörgő 14 év alatt szorulhat cserére és nem is drága mulatság.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9950 Dátum: 2014.11.10 11:10:52 »
Nem, nem haragszom rá, lassacskán itt is számítani kell néhány hasonló apróságra. De a Gates szíj számomra érthetetlen tönkremenetelt produkált. Mondom, 26.000km alatt kirepedezett, ami a 105.000km-es csereperiodus tekintetében aggályokat vet fel bennem. A gyártási számként 2012.40. hete volt feltüntetve, tehát, még az sem lehetséges, hogy eltárort darab lenne. Egyszerűen nem bírta.
A csapágy, vezetőgörgő 14 év alatt szorulhat cserére és nem is drága mulatság.

Ezzel megspékelve is csak gates kerülhet a helyére?
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9951 Dátum: 2014.11.10 11:14:03 »
Nem, nem haragszom rá, lassacskán itt is számítani kell néhány hasonló apróságra. De a Gates szíj számomra érthetetlen tönkremenetelt produkált. Mondom, 26.000km alatt kirepedezett, ami a 105.000km-es csereperiodus tekintetében aggályokat vet fel bennem. A gyártási számként 2012.40. hete volt feltüntetve, tehát, még az sem lehetséges, hogy eltárort darab lenne. Egyszerűen nem bírta.
A csapágy, vezetőgörgő 14 év alatt szorulhat cserére és nem is drága mulatság.

Igen ez elég furcsa, mert Gates szíjakról eddig én is csak jókat hallottam, és ezt szokták ajánlani mint bevállt márka. Kíváncsi leszek nálam hogy bírják majd.

Felháborodást nem rád értettem, hanem itt egy két fórumtárs hozzászólására, miszerint az Avensis-ed nem hozta a 'nem romlok el mert Toyota vagyok' színvonalat, holott csak normál karbantartást végeztél eddig rajta :)
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9952 Dátum: 2014.11.10 11:22:19 »
Igen ez elég furcsa, mert Gates szíjakról eddig én is csak jókat hallottam, és ezt szokták ajánlani mint bevállt márka. Kíváncsi leszek nálam hogy bírják majd.

Felháborodást nem rád értettem, hanem itt egy két fórumtárs hozzászólására, miszerint az Avensis-ed nem hozta a 'nem romlok el mert Toyota vagyok' színvonalat, holott csak normál karbantartást végeztél eddig rajta :)
Ja, oké...  :flowers:

A Corimon pl. hibátlanul működött a Gates, azért is gondolom azt, hogy kifoghattam egy gyengét.

@micila: nem, Dayco ment a helyére, ráadásul, amin csodálkoztam is, flokkolt a belső, belfekvő felülete. És kb csak 2/3-ad árat kértek érte, mint a Gates-ért.  :hmmmm:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9953 Dátum: 2014.11.10 11:32:49 »


@micila: nem, Dayco ment a helyére, ráadásul, amin csodálkoztam is, flokkolt a belső, belfekvő felülete. És kb csak 2/3-ad árat kértek érte, mint a Gates-ért.  :hmmmm:

Az igen! Mi értelme volt annak? Hisz dörzsölésre igen érzékeny az a felület képzés. Képet készítettél róla?
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9954 Dátum: 2014.11.10 13:30:57 »
Az igen! Mi értelme volt annak? Hisz dörzsölésre igen érzékeny az a felület képzés. Képet készítettél róla?
Csúszásmentesítés. Kicsit olyan, mintha egyfajta plüss anyaggal lenne bevonva.

Egy széles körökben elismert Toyotás "tudós" (CCH-n Toyotib) elmondása szerint, a Dayco igen jó minőségű szíjakat gyárt, több Toyotán gyári szíj beszállító a Mitsuboshi mellett. Konkrétan találkozott már olyan Toyotával, amiről a leszedett gyári szíjon a Dayco márkajel mellett ott volt a Toyota felirat és logo is.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9955 Dátum: 2014.11.19 19:46:43 »
Mi okozhatja azt, hogy a Daihatsu jobb első fékje időnként (eléggé random módon) megszorul? Hol kisebb, hol nagyobb mértékben. Aztán, ugyancsak véletlenszerűen, helyrejön.

További fura jelenség, hogy ha teljesen balra eltekert kormánnyal fordulok, akkor az autó BEFÉKEZŐDIK  :ph34r: ! De annyira ám, hogy alig lehet vele továbbmenni. Aztán visszatekerem a kormányt egyenesbe... és a jelenség megszűnik.

Mi lehet ez?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9956 Dátum: 2014.11.19 19:48:59 »
apáménak is volt ilyen baja pár éve.
vmi kormányösszekötő baja volt.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

TZoli

  • Vendég
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9957 Dátum: 2014.11.19 20:11:40 »
Mi okozhatja azt, hogy a Daihatsu jobb első fékje időnként (eléggé random módon) megszorul? Hol kisebb, hol nagyobb mértékben. Aztán, ugyancsak véletlenszerűen, helyrejön.

További fura jelenség, hogy ha teljesen balra eltekert kormánnyal fordulok, akkor az autó BEFÉKEZŐDIK  :ph34r: ! De annyira ám, hogy alig lehet vele továbbmenni. Aztán visszatekerem a kormányt egyenesbe... és a jelenség megszűnik.

Mi lehet ez?

Először is ellenőrizni hogy a fékben a munkahenger és a csúszkák könnyedén járnak, valamint a féktuskóban a betétek nincsenek-e megszorulva. Esetleg gumifékcső belsejében valami dzsuva van és ettől nem enged vissza néha.

Balra tekert kormánynál megfoghatja féltengelycsukló és diffi.  Végső esetben kerékcsapágy, de annak már annyira trottyon kell lennie hogy a fékpedál is mélyre menne fékezéskor.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9958 Dátum: 2014.11.19 23:41:38 »
Először is ellenőrizni hogy a fékben a munkahenger és a csúszkák könnyedén járnak, valamint a féktuskóban a betétek nincsenek-e megszorulva. Esetleg gumifékcső belsejében valami dzsuva van és ettől nem enged vissza néha.

Balra tekert kormánynál megfoghatja féltengelycsukló és diffi.  Végső esetben kerékcsapágy, de annak már annyira trottyon kell lennie hogy a fékpedál is mélyre menne fékezéskor.
Á... tehát, ha jól értem, nem is függ össze az alászedett kormánnyal megszorulás, és a fék megszorulása. Ez jó hír is, meg rossz is  :lol:

Amúgy a fékkel faterom már elvitte szerelőhoz az autót, aki elvileg szétszedte, megtisztította stb... dehát, sajnos a probléma nem szűnt meg.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9959 Dátum: 2014.11.20 05:32:09 »
Á... tehát, ha jól értem, nem is függ össze az alászedett kormánnyal megszorulás, és a fék megszorulása. Ez jó hír is, meg rossz is  :lol:

Amúgy a fékkel faterom már elvitte szerelőhoz az autót, aki elvileg szétszedte, megtisztította stb... dehát, sajnos a probléma nem szűnt meg.

Lehet, hogy eljött az ideje egy fékmunkahenger felújításnak.  Első körben a fékfofolyadékot cserélném le, átmosnám a rendszert, hátha - ahogy TZoli is írta - valami dzsuva van benne. Utána, ha még mindig nem jó, akkor jöhet a karmantyúzás.  Nem biztos, de lehet, hogy valamelyik Swifté jó bele, mármint a felújítószett.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.