Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2355276 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

farout

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9840 Dátum: 2014.09.14 20:45:17 »
Na jó..tegyük fel hogy megolvadt...... de mindkét tompitotté és mindkét fényszóróé amikor külön búrában vannak s ráadásul még az az egy szem helyzetjelző is a végére, ráadásul külön időpontokban? Abszurd. Abba bíztam hogy van valakinek használható ötlete vagy tapasztalata. Nem állítom hogy ilyen nincs amivel példálózol, viszont ez nem az az eset.Ha elolvasod mégegyszer amit írtam biztos levágod. Amugy ha a reléje nem kattanik kapcsoláskor onnantól kezdve nincs sok értelme a relé utáni problémákat keresni. Nem értek hozzá csak próbálom követni a logikát. Azért kösz

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9841 Dátum: 2014.09.14 20:50:47 »
Bocs, hogy volt egy ötletem...  :ph34r:
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9842 Dátum: 2014.09.14 21:17:45 »
Kösz mondi a választ de nincs megolvadva a csati. Bizonyára elkerülte a figyelmedet hogy ez nem egy "hol világít hol nem" probléma, mert ami itt egyszer nem világít az nem is fog a tapasztalatok alapján, mindt fentebb írtam.
ha kattanik,akkor jó. figyeld,h csettenik e.
meg a biztosítékot is nézd meg.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

farout

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re: Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9843 Dátum: 2014.09.14 23:00:36 »
ha kattanik,akkor jó. figyeld,h csettenik e.
meg a biztosítékot is nézd meg.

Pont ez az. Nem is csettenik.....

farout

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9844 Dátum: 2014.09.14 23:05:39 »
Bocs, hogy volt egy ötletem...  :ph34r:
Mondtam hogy köszi, nem megbántani akartalak csak a válaszodból itélve, mindha nem is olvastad volna el amit írtam. A hibajelenségre gondolok ezzel.

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9845 Dátum: 2014.09.14 23:09:51 »
javaslok egy autóvillamossági szerelőt, ezért vannak...de nem feltétlen kell hozzá márkaszerviz...azt pénz kidobásnak tartom...de ez az én véleményem...

először az izzó nem-e égett ki...egy kis drót és az akksiról meg lehet nézni kiszedett állapotban...a tompítottak két külön biztosítékon vannak, ritka, hogy egyszerre kimenjenek..de érdemes azért megnézni...
csatlakozó, lámpa csatlakozó, lámpakapcsoló...sok minden lehet...
de legtöbbször csak kiéget...
a helyzetjelzőt meg mozgasd meg a foglaltban, ha nem látszik szakadtnak a wolframszál...
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.14 23:11:25 írta Yautja »
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

farout

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9846 Dátum: 2014.09.14 23:27:28 »
javaslok egy autóvillamossági szerelőt, ezért vannak...de nem feltétlen kell hozzá márkaszerviz...azt pénz kidobásnak tartom...de ez az én véleményem...

először az izzó nem-e égett ki...egy kis drót és az akksiról meg lehet nézni kiszedett állapotban...a tompítottak két külön biztosítékon vannak, ritka, hogy egyszerre kimenjenek..de érdemes azért megnézni...
csatlakozó, lámpa csatlakozó, lámpakapcsoló...sok minden lehet...
de legtöbbször csak kiéget...
a helyzetjelzőt meg mozgasd meg a foglaltban, ha nem látszik szakadtnak a wolframszál...

A biztik jók, az volt az első amit átnéztem. Relé jó. Az égők jók. Fénykürtnél minden müködik. A tompitott és a refi ami nincs kapcsolásra no meg az egyik helyzetjelző.
Lassan már tényleg csak a kormánykapcsoló marad......kösz a tippet
Sajnos itt nincs autovillamossági szerelő, ill ritka mindt a fehér hollo. Magam kell utánnajárnom sajnos. Ezért is szeretném kideriteni mi lehet a baj mielőtt veszek hozzá valamit megint feleslegesen. A relét is megvettem, aztán kiderült hogy jó volt a régi is....

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9847 Dátum: 2014.09.15 09:18:02 »
Miről beszélsz?  :?: :hmmmm: :whistling:  :D

hát hogy a corid finoman szólva nem igazán kényeztetett el.. ::)  ennyit a merga is tud és még szép is.. :hug:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9848 Dátum: 2014.09.15 09:20:24 »
A biztik jók, az volt az első amit átnéztem. Relé jó. Az égők jók. Fénykürtnél minden müködik. A tompitott és a refi ami nincs kapcsolásra no meg az egyik helyzetjelző.

a motortérben nincs biztositék és relétábla? ott is kell legyen és ráírva vagy a manualban hogy mi-mi.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9849 Dátum: 2014.09.15 10:54:03 »
hát hogy a corid finoman szólva nem igazán kényeztetett el.. ::)  ennyit a merga is tud és még szép is.. :hug:
Éppen ezért mondom, hogy kell egy Merci, az legalább szerelem  :D .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9850 Dátum: 2014.09.15 13:01:44 »
 :yes: :wub:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9851 Dátum: 2014.09.15 17:18:55 »
A biztik jók, az volt az első amit átnéztem. Relé jó. Az égők jók. Fénykürtnél minden müködik. A tompitott és a refi ami nincs kapcsolásra no meg az egyik helyzetjelző.
Ha ilyenkor működik minden, akkor szerintem csak a kormányon levő kapcsoló lehet a ludas. Én kiszedném és megpróbálnám mit csinál - zár-e amikor kell. Meg ha már kint van, akkor egy darab dróttal le lehet ellenőrizni, hogy ott van-e a hiba.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

farout

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9852 Dátum: 2014.09.15 19:19:35 »
a motortérben nincs biztositék és relétábla? ott is kell legyen és ráírva vagy a manualban hogy mi-mi.

Dehogynincs! Egybe minden, relék, biztik! Manual sem kelett mert rajt van minden infó a fedlapon.

farout

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9853 Dátum: 2014.09.15 19:33:27 »
Ha ilyenkor működik minden, akkor szerintem csak a kormányon levő kapcsoló lehet a ludas. Én kiszedném és megpróbálnám mit csinál - zár-e amikor kell. Meg ha már kint van, akkor egy darab dróttal le lehet ellenőrizni, hogy ott van-e a hiba.

Igen....így már szerintem is csak az maradt. Mivel fénykürtnél minden jó, külön kapcsolva viszont nem, feltételezve hogy a relé után közös körön vannak a relé előtt pedig külön körön, (mivel külön kapcsolója van a  refinek és a tompítottnak is) relé utáni hiba kizárható. Magyarul, fénykürtnél kap áramot a relé, külön kapcsolva viszont nem.
Hacsak nem valahol a kapcsoló és a relé közt megsérült a vezeték.
Köszi

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9854 Dátum: 2014.09.15 19:48:35 »
Igen....így már szerintem is csak az maradt. Mivel fénykürtnél minden jó, külön kapcsolva viszont nem, feltételezve hogy a relé után közös körön vannak a relé előtt pedig külön körön, (mivel külön kapcsolója van a  refinek és a tompítottnak is) relé utáni hiba kizárható. Magyarul, fénykürtnél kap áramot a relé, külön kapcsolva viszont nem.
Hacsak nem valahol a kapcsoló és a relé közt megsérült a vezeték.
Köszi
Esetleg bekapcsolva pl. tompítottat megnézhetnéd, hogy a reléig eljut-e a feszültség(a meghúzótekercsre és a munkaérintkezőre is) :otlet:
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.