A fordulat emelés nem hiba, az enyém is ezt csinálja. Külső hőmérséklet, motor hőmérséklet befolyásolja, hogy meddig tartja magasan a fordulatot.
A másik: amikor elsőre beindul, akkor el is éri az alapjárati fordulatot, vagy még azelőtt leáll? Fülre teker az önindító rendesen? Nem tudom a hiba előéletét, de gondolom, gázolajszűrő cserén már túl vagy? Indítózáskor kéne figyelni a rail-nyomást; a CR motoroknál ez nagyon fontos, és sok dolgot elárul, amikor ilyen indítási nehézségek, üzemanyag probléma gyanúk vannak.
Szia!
Kösz a választ, akkor megnyugodtam hogy legalább az egyik az nem hiba. Nálam ez az első tele az autónak ezért nem tudtam hogy merre hány méter, akkor ez kilőve.
Természetesen szürők cserélve, meg minden amit autóvétel után illik. Egyedül a vezérmülánc maradt mert nem sokkal előtte cserélték szervízben. Az első hidegebb reggeleken kezdte hogy inditom és csak másodszorra indul el. Ha van köze egyálltalán a hideghez....Most már inkább nem kötném hozzá, ösze vissza csinálja. Volt hogy hidegebb volt reggel és simán indult, viszont olyan is hogy enyhe időbe produkálta a problémát. Ami közös mindkét esetben hogy gombnyomásra azonnal indul ahogy kell, nem gondolkodik, nem is hallani az önindítót csak a B verzióba ugye leáll...
Minden 3-ik, 5-ik inditásnál, viszont csak reggel. Ha már aznap ment, sohasem csinálja mégegyszer bármennyit állt is. Igen elindul rendesen, épp eléri a 800-as fordulatot és leáll, teker megint, elindul és utánna már nincs semmi probléma egész nap.
Szerelőm a szoftverfrissítést tanácsolta, de mivel nem biztos benne azért kérdezem meg itt is hátha valaki járt már így. Nem olcsó az sem, és ha nem oldja meg a problémát, akkor csak kidobott pénz. Azzal a "rail nyomás" dologgal viszont megfogtál mert azt se tudom mi az és hogy kell mérni stb.....
Azért köszi mégegyszer is