Köszönöm a gyors választ!
132000km-nél jött elő, de csak 129000-től van meg az autó. A fogaskerék/agy csere gondolom csak váltó szétszedésével megoldható?
Igen, a jó hír az, hogy nem kell hozzá levenni az egész váltót, hozzá lehet férni külön az 5. fokozathoz. A rossz hír viszont, hogy az anyagköltség elég húzós persze csak abban az esetben, ha gyári alkatrészt akarsz látni újra a váltóban (Toyota Genuine) így egy 100-ast rá kell szánni munkadíjjal együtt. Másik opció a bontott váltó (valszínű egy teljes váltót kell venni, külön nem hiszem, hogy adnak 5. fokozatot), de nekem nem sikerült találni megbízható forrásból, így jobbnak láttam, ha original alkatrészeket teszek a váltóba, talán így már soha nem lesz vele gondom, bontottnál viszont ott az esély, hogy újra cserélni kell (persze ez nem biztos, de lutri).
Én egyébként nem is vártam meg, hogy folyamatosan kidobálja az 5.-et, megjavítattam mert nem tudtam autópályázni így. Nálam óra szerint olyan 185ezer km-nél jött elő.
Avensis 1-esről van szó ugye?