Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2355568 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6660 Dátum: 2010.12.06 07:59:13 »
P0156 hibakód:
O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 2 Sensor 2)
         

rokafiu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1022
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6661 Dátum: 2010.12.06 21:32:43 »
Magyarul mit kell ellenőrizni? :) Ez a kütyü a katalizátor után van ha jól tévedek, de azt nem tudom hogyan kell cserélni, ha hibás.
Egybe van építve a lambda szondával, tehát csak azzal együtt lehet megvenni, vagy külön is akár?

barna.czukor

  • Vendég
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6662 Dátum: 2010.12.06 21:51:34 »
Az O2 sensor=lambda sensor. Ugyanis a lambda-szonda a zoxigént méri, ami a kibocsátott CO-val egyenesen arányos. Ezért hijják oxigén szenzornak is...

Azt mondja, hogy a szenzor áramköre nem 100-as. A sensor2 tudtommal az a lambda szonda, ami a kat. után van.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6663 Dátum: 2010.12.08 09:46:06 »
Én is akartam volna ma tankolni a Toyotába, de az akksi sztrájkolt. Épp nem tudott elindulni elsőre, aztán később már ennyi esélye sem volt. Mentségére szóljon, hogy a múltkor egy egész éjszaka égett az egyik belső világítás, és azóta nem mentem hosszabb utat, ráadásul két hete használtam utoljára a hó miatt.
Bosszantó, mert 50 liter simán belement volna, most nem elég, hogy nem ment, még az akksit is tölthetem egész éjjel... :censored:
:censored: :censored: :censored: Sajnos nagyobb a baj. Az akksit tényleg fel kellett tölteni, erre számítottam is. De megint nem akar indulni, és kísértetiesen emlékeztet a tavalyi hibára, amikor is a nagynyomású benzinpumpa volt a ludas: az indítómotor forgat, forgat, de hiába, néha mintha egy-egy pillanatra elkapná, - ilyenkor a fordulatszámmérő is megemelkedik egy picit olyan 200 környékére - de aztán visszaesik, nem indul el. Nem ezért vettem Toyotát...  :censored:
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.08 09:48:17 írta music »
music     

rokafiu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1022
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6664 Dátum: 2010.12.08 13:18:38 »
üzemanyagszűrőt mikor cserélted? nem tankoltál esetleg a zaccos cuccból?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6665 Dátum: 2010.12.08 22:05:34 »
Üzemanyagszűrőt???
Nem tankoltam, mindig OMV Carrera 95 megy bele.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6666 Dátum: 2010.12.13 23:13:51 »
Na, elhoztam a kocsit. Nem kellett cserélni a pumpát, egy kis kocogtatással elindították, viszont az éves szervizt megcsinálták, kérésemre fék-, és váltóolajat is cseréltek benne.
Ja, és szó nélkül újra meghosszabbították a Eurocare garanciát, amit tavaly az M+F-nél nem tettek meg - lehet, hogy csak figyelmetlenségből, lehet, hogy tudatosan, mindenesetre ezt 15.000 Ft-om bánja...
music     

rokafiu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1022
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6667 Dátum: 2010.12.13 23:46:10 »
Na, elhoztam a kocsit. Nem kellett cserélni a pumpát, egy kis kocogtatással elindították, viszont az éves szervizt megcsinálták, kérésemre fék-, és váltóolajat is cseréltek benne.
és mit csináltak vele, elmondták?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6668 Dátum: 2010.12.14 09:49:32 »
Na, elhoztam a kocsit. Nem kellett cserélni a pumpát, egy kis kocogtatással elindították, viszont az éves szervizt megcsinálták, kérésemre fék-, és váltóolajat is cseréltek benne.
és mit csináltak vele, elmondták?
megütögették
music     

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6669 Dátum: 2010.12.14 10:17:37 »
akkor tarts egy kalapácsot a kocsiban.   ;)
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6670 Dátum: 2010.12.14 10:19:39 »
megütögették
Megnyugtat ez a javítás? Én paráznék, hogy bármikor újra előjöhet a hiba  :whistling:

TZoli

  • Vendég
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6671 Dátum: 2010.12.14 10:58:45 »
Régebbi F Astráknál szoktam használni ezt az ütögetős módszert, most jött el az ideje hogy sorban állnak meg a benzinpumpák bennük,megszorul, kicsapja a biztosítékot, kap újat, valamelyik elindul rendesen, valamelyik nem, valamelyik csak annyira hogy gázadáshoz már nem tud megfelelő mennyiségű üzemanyagot szállítani. Ki szoktam cserélni mindet.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6672 Dátum: 2010.12.14 11:19:15 »
Régebbi F Astráknál szoktam használni ezt az ütögetős módszert, most jött el az ideje hogy sorban állnak meg a benzinpumpák bennük,megszorul, kicsapja a biztosítékot, kap újat, valamelyik elindul rendesen, valamelyik nem, valamelyik csak annyira hogy gázadáshoz már nem tud megfelelő mennyiségű üzemanyagot szállítani. Ki szoktam cserélni mindet.

Nálunk is előjött kb 90.000km-nél anno az f Astránkban ugyanez, kicserélték, ha jól emlékszem, valami 50.000-ért, aztán jó volt végig, amíg használtuk (160.000km).
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6673 Dátum: 2010.12.14 14:38:04 »
Ja, csak az astrákban nem kerül 200E+ HUF-ba a pumpa....  :whistling:

Mellesleg music kolléga el kell, hogy keserítselek, előbb-utóbb újra kell azt a pumpát cserélni, mert a bontott mindíg lutri. Sajnos a kopogtatás meg megszorulást és/vagy kikopást jelent és egyre rosszabb lesz csak.
Kocogtasd, amíg tudod, de a csere az prognosztizálható. 
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Laci76

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 27
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6674 Dátum: 2010.12.15 10:08:29 »
Benzinpumpával az a baj hogy ha párszor betankolsz valami trutyis üzemanyagot az belerakódik a pumpába. Aztán mikor jobb üzemanyagot tankolsz, pl omv carrera , abban ha jól tudom van kb 5% etanol. Na az kimossa és akkor van a baj.
Amúgy apám f astrájába 330E km volt de nem volt benzinpumpa gondja. Ő mindig agipon tankolt.
Milyen autóba kerül 200E-be egy benzinpumpa?