Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2355130 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

TZoli

  • Vendég
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6345 Dátum: 2010.06.21 11:40:16 »
Ecotecnél nem tudod kitakarítani, be fog xarni végleg ha már dobálja a sárga lámpát, idő kérdése.
Viszont 18-20K beszerelésért menjenek az annyukba, két vagy három torxcsavar plusz egy csati és könnyen hozzáférhető helyen van, negyed óra alatt lazán kicserélhető.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.21 11:42:14 írta TZoli »

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6346 Dátum: 2010.06.21 19:29:26 »
music, vegyél üzemanyagadalékot, tedd alá egy tank benzinnek és kormold ki. Ez a megoldás.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6347 Dátum: 2010.06.21 22:38:15 »
music, vegyél üzemanyagadalékot, tedd alá egy tank benzinnek és kormold ki. Ez a megoldás.
milyet?
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6348 Dátum: 2010.06.22 07:30:50 »
Liqui Moly, Wynn's, STP... Ilyesmik vannak rájuk írva, mint Injection Reiniger, Injector Cleaner.

Tényleg érdemes megpróbálni; én amúgy nem teli tankhoz önteném, hanem az intenzívebb hatás kedvéért mondjuk félhez. És utána kéne menni valami hosszabb (100 km-es nagyságrendű) utat autópályán, aránylag magas fordulatszámon (mondjuk ilyen 140-150 körül, azt még a 30 ezres bünti sem fenyegeti).

Nem biztos hogy javul tőle, de éppenséggel javulhat. És amúgy sem árt néha egy-egy ilyen kezelés.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6349 Dátum: 2010.06.22 08:11:52 »
Na pont most írtam egy másik topicba, hogy 1800 forint a madaras tacskóban a Wynn'-s márkájú. :)
         

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6350 Dátum: 2010.06.22 19:01:28 »
music: amit Palaczk írt, az jó választás, Gyöngyinek meg spec.thx az aktuális árért.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

b.l.dodi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6351 Dátum: 2010.06.24 21:15:39 »
szevasztok. segitséget kérnék toyota carina xli 91.o9 4A2motorral kapcsolatban.Nemtudom pontossan anevét annak amit keresek helye a főtengely végénél /ékszij tárcsa alatt/ alúminium öntvény a blokkon.Olajpumpa________vagy pumpa fedél?,,,,,,,,a feszitőgörgő erre van rögzitve ez tört el esetlegvalakinek elfekvőben ha lenne vagy valami ötlet./pesti bontok kilőve sehol nincs....Előre is kösz üdv dodi

fonaktamas

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6352 Dátum: 2010.07.14 15:05:13 »
Üdv mindenkinek!

Segítséget kérek Tőletek - Azt hittem gondtalan autózásban lesz részem a fékdob-tisztítás után, de. Lassabb tempónál (<40 km/h) a bal hátsó keréknél csipogó, nyiszitelő, sípoló (tudjátok) hang hallatszik egyenesfutásnál és jobbra kormányzáskor. Nem vettem még le a kereket, nem forgattam meg külön a csak a tányért, és nem féktisztítóztam.
Egyáltalán mi lehet, így látatlanba? Fék, vagy csapágy?

A másik kissé idegesítő jelenség 100-as tempó felett jelentkezik, leginkább úgy tudnám leírni, mintha a frontoldali kerekek megvezetődnének és ez a kormánykerék erőből történő irányban tartására ösztökél (az M0 csíkmart felületén abszolút érezhető, hogy komolyan imbolyog a kormány).

 :helpsmilie:

Előre is köszi!
2003 Corolla Sedan 1.6 VVT-i

danielf77

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6353 Dátum: 2010.08.02 11:14:20 »
Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi, hogy egy E11-es 1.4-es VVTi Toyota Corollától soknak számít e a városi 8.3l-es átlagfogyasztás?
Akinek van tapasztalat, hasonló autóval ossza meg velem!
Hosszabb utat tervezek az autóval és az az érzésem, hogy érdemes lenne bevinnem egy márkaszervizbe, mert emlékeim szerint egy éve ennél jóval alacsonyabb fogyasztási adatokat produkált.
Szerintetek is sok az a 8.3 budapesti városi és külvárosi használatban?
Toyota Corolla (Facelift)Hatchback 2001 | 1.4 VVT-i (E11)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6354 Dátum: 2010.08.02 11:19:04 »
Üdv mindenkinek!

Segítséget kérek Tőletek - Azt hittem gondtalan autózásban lesz részem a fékdob-tisztítás után, de. Lassabb tempónál (<40 km/h) a bal hátsó keréknél csipogó, nyiszitelő, sípoló (tudjátok) hang hallatszik egyenesfutásnál és jobbra kormányzáskor. Nem vettem még le a kereket, nem forgattam meg külön a csak a tányért, és nem féktisztítóztam.
Egyáltalán mi lehet, így látatlanba? Fék, vagy csapágy?

A másik kissé idegesítő jelenség 100-as tempó felett jelentkezik, leginkább úgy tudnám leírni, mintha a frontoldali kerekek megvezetődnének és ez a kormánykerék erőből történő irányban tartására ösztökél (az M0 csíkmart felületén abszolút érezhető, hogy komolyan imbolyog a kormány).
Az első problémát a fék okozza, valszeg odaér a betét a tárcsához, főleg kanyarban.

A másodikat úgy kell érteni, hogy 100 fölött beráz a kormány? Ha igen, akkor ezt valszeg a kerekek kiegyensúlyozatlansága okozza.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6355 Dátum: 2010.08.02 11:21:06 »
Arra lennék kíváncsi, hogy egy E11-es 1.4-es VVTi Toyota Corollától soknak számít e a városi 8.3l-es átlagfogyasztás?
Akinek van tapasztalat, hasonló autóval ossza meg velem!
Hosszabb utat tervezek az autóval és az az érzésem, hogy érdemes lenne bevinnem egy márkaszervizbe, mert emlékeim szerint egy éve ennél jóval alacsonyabb fogyasztási adatokat produkált.
Szerintetek is sok az a 8.3 budapesti városi és külvárosi használatban?
Szerintem nem. Ekkora eltérést ezer dolog okozhat. És önmagában nézve is teljesen normális a városi 8.3 ettől az autótól. Nemtom, mekkora városi fogyasztást ad meg a gyár, de nem hinném, hogy ennél kevesebbet, sőt.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

barna.czukor

  • Vendég
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6356 Dátum: 2010.08.02 11:46:58 »
Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi, hogy egy E11-es 1.4-es VVTi Toyota Corollától soknak számít e a városi 8.3l-es átlagfogyasztás?
Akinek van tapasztalat, hasonló autóval ossza meg velem!
Hosszabb utat tervezek az autóval és az az érzésem, hogy érdemes lenne bevinnem egy márkaszervizbe, mert emlékeim szerint egy éve ennél jóval alacsonyabb fogyasztási adatokat produkált.
Szerintetek is sok az a 8.3 budapesti városi és külvárosi használatban?
Mitől lenne sok?! A gépkönyve ha jól emlékszem 11 l-t ad meg a városi közlekedésre. Nálunk télen, mikor 1 km-es utakra használtuk a kocsit, akkor 15 l-t fogyasztott.

Minden 90-100 LE-s kocsi fogyaszt a városban 8 litert, ha dugó van, akkor 12-t is. Országúton is ha tolom neki, akkor 7,5-8 liter körül szokott fogyasztani. Minden kocsi ilyen, ami kb 1,4-es 100 LE-s benzines.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6357 Dátum: 2010.08.02 11:53:02 »
Sziasztok! Arra lennék kíváncsi, hogy egy E11-es 1.4-es VVTi Toyota Corollától soknak számít e a városi 8.3l-es átlagfogyasztás? Akinek van tapasztalat, hasonló autóval ossza meg velem!
Hosszabb utat tervezek az autóval és az az érzésem, hogy érdemes lenne bevinnem egy márkaszervizbe, mert emlékeim szerint egy éve ennél jóval alacsonyabb fogyasztási adatokat produkált. Szerintetek is sok az a 8.3 budapesti városi és külvárosi használatban?
Ha csak város és nagyon dugóban jársz vele folyton, akkor nem sok. Egyéb esetben igen. Hogy vezetsz alapvetően?
Érdemes lenne több mindent átnézni. Mi változott az elmúlt egy évben a kocsit illetően? Kötelező szerviz?
Milyen olaj van benne, mikor volt cserélve, gyertyákra ugyanez?
Guminyomás milyen, 2.5-re fel lehet tolni nyugodtan, ne cipelj felesleges súlyt a kocsiban.
Kihasználod a motorféket és a kigurulást? Hamar felváltasz?
Nem vezeted esetleg a fogyijaidat valahol?  :)

Van egy srác, akinek az 1.4 vvt-i simán 5 körül eljár (persze nem Pesten).

Egyébként a hosszabb úton pont hogy kevesebbet fog enni a kocsi, de előtte nézesd át a fentieket mindenképp.
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6358 Dátum: 2010.08.02 11:54:32 »
Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi, hogy egy E11-es 1.4-es VVTi Toyota Corollától soknak számít e a városi 8.3l-es átlagfogyasztás?
Akinek van tapasztalat, hasonló autóval ossza meg velem!
Hosszabb utat tervezek az autóval és az az érzésem, hogy érdemes lenne bevinnem egy márkaszervizbe, mert emlékeim szerint egy éve ennél jóval alacsonyabb fogyasztási adatokat produkált.
Szerintetek is sok az a 8.3 budapesti városi és külvárosi használatban?
Mitől lenne sok?! A gépkönyve ha jól emlékszem 11 l-t ad meg a városi közlekedésre. Nálunk télen, mikor 1 km-es utakra használtuk a kocsit, akkor 15 l-t fogyasztott.

Minden 90-100 LE-s kocsi fogyaszt a városban 8 litert, ha dugó van, akkor 12-t is. Országúton is ha tolom neki, akkor 7,5-8 liter körül szokott fogyasztani. Minden kocsi ilyen, ami kb 1,4-es 100 LE-s benzines.

Nekem is az a tapasztalatom, hogy nem nehéz belecsúszni sok városi használattal a 8,5 L-be! A feleségem képes erre, én valamivel tudatosabban vezetek, jobban figyelek a gyorsításra-lassításra, váltásra és nem használok klímát városban (Békéscsaba!). Ha ezekre figyel az ember, 7-7,5-es városi fogyi kihozható akár egész tankra vetítve. Próbáld ki, hogy kiviszed egy hosszabb útra, úgy fog lefelé menni az átlagod, mint a kisangyal. Persze, ha családdal megpakolva mentek nyaralni, akkor nem lesz 6 literes átlagod, de, ha 7-ből kihozod a nyaralást, az már teljesen korrekt.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6359 Dátum: 2010.08.02 11:55:26 »
Ja igen, a sok rövid út (hideg motorral) is nagyon meg tudja dobni a fogyit.