Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1017618 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:D-4D
« Válasz #3435 Dátum: 2013.03.17 17:17:37 »
jaaa ez csak a javítás ára. de akkor is olcsó. mit csinálnak vele mennyire tartós a javítás? :P  no és mik mehetnek még tönkre? nyomócsövek? v vmi?
                                                                                                                                                   

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3436 Dátum: 2013.03.17 17:40:09 »
Itt Szeged mellett nekem ennyibe került... gondolom helyenként változó, de még mindig jobb mint újat venni
kb 1 éve ment tönkre, azóta belement közel 20 ezer km...

rail csö végén van egy nyomásszabályzó , az mehet még tönkre..... kb 70 ezer ft az új
vagy ha nem figyeltek oda a jo olajra , hidegen való meghajtásra vagy turbóhűtésre akkor a turbo is bemondhatja az unalmast.

kb ennyi.... ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:D-4D
« Válasz #3437 Dátum: 2013.03.17 18:04:15 »
értem! mi a minimális fogyasztás amit hosszú távon el lehet vele érni? 4 liter? :) nekem a suzukival 4,2 körül volt nyáron hosszú távon, de nem is nyomtam neki, 60-70 km/h között fogyasztott így.
                                                                                                                                                   

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3438 Dátum: 2013.03.17 18:07:53 »
értem! mi a minimális fogyasztás amit hosszú távon el lehet vele érni? 4 liter? :) nekem a suzukival 4,2 körül volt nyáron hosszú távon, de nem is nyomtam neki, 60-70 km/h között fogyasztott így.
Ez egyén függő....volt aki csinál3,5 es rekordot.... de átlagban 5alatt kijönnek vele az emberek

Én nem, mivel mindig tolom neki :devil: de sportos közlekedéssel is mindig 6,5 alatt van ami nekem bőven jó :yes:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3439 Dátum: 2013.03.17 18:53:58 »
Ez egyén függő....volt aki csinál3,5 es rekordot.... de átlagban 5alatt kijönnek vele az emberek

Én nem, mivel mindig tolom neki :devil: de sportos közlekedéssel is mindig 6,5 alatt van ami nekem bőven jó :yes:
Igy van, a minap én is mentem 115km-t 3,5 átlagot, be is raktam a fogyis topicba. De én is inkább 5-5,3 szoktam fogyasztani, 6-ot csak egyszer rövid távon No-ban de akkor 160-al is mentem. A Swift nekem 6-7 l-t fogyasztott, Városban télen 8-at is :D

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:D-4D
« Válasz #3440 Dátum: 2013.03.18 08:59:05 »
nagyon jó lenne nekem egy ilyen 1,4-es dízel mert én 4 literrel megerőltetés nélkül eljárnék vele szerintem. viszont még mindig tartok ezektől a tipikus dízel problémákkal.

és a kettős tömegű lendkerékről nem esett szó. azok mit bírnak, mennyi bele stb.
                                                                                                                                                   

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3441 Dátum: 2013.03.18 09:01:23 »

és a kettős tömegű lendkerékről nem esett szó. azok mit bírnak, mennyi bele stb.
Én úgy tudom ebben még a sima van, nem a kettős tömegű  ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: D-4D
« Válasz #3442 Dátum: 2013.03.18 09:02:54 »
lehet faxságot irok,de mintha már vagy 5x írták volna,h a 1.4d4d-ben nincs kettőstöm.lendkerék!
de a porlasztók,turbo tuti bexarhatnak,ha ugy van.
maradj a suzinál,az a tuti,ha tartasz a dízeltől!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:D-4D
« Válasz #3443 Dátum: 2013.03.18 09:11:17 »
nagyon jó lenne nekem egy ilyen 1,4-es dízel mert én 4 literrel megerőltetés nélkül eljárnék vele szerintem. viszont még mindig tartok ezektől a tipikus dízel problémákkal.

és a kettős tömegű lendkerékről nem esett szó. azok mit bírnak, mennyi bele stb.
A 2,0 d4d-kben van kéttömegű lendkerék, az 1,4-ben sima kuplung van.  :yes:
Max a porlasztó csúcsok hibája és a turbó jöhet elő, jellemzően a nem megfelelően "olajos" magyar gázolajtól. Megoldás: 2T olajat a gázolajhoz, és probléma nuku.  ;) (Ismerősi körömben több PD és CR motoros autónál is több10ezer km-ek óta problémamentesen működnek, pedig ezeknek jellemzően ez az alkatrész a rákfenéje).
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:D-4D
« Válasz #3444 Dátum: 2013.03.18 09:17:09 »
Vicces amúgy, úgy emlékszem hogy még 2000 előtt olvastam egy cikket, hogy a magyar gázolaj tönkrevágja a BMW-k common rail rendszerét (akkoriban ilyenek voltak hogy 320d 530d stb).
Úgy tűnik még nem sikerül megoldani ezt a problémát.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3445 Dátum: 2013.03.18 09:31:02 »
A 2,0 d4d-kben van kéttömegű lendkerék, az 1,4-ben sima kuplung van.  :yes:
Max a porlasztó csúcsok hibája és a turbó jöhet elő, jellemzően a nem megfelelően "olajos" magyar gázolajtól. Megoldás: 2T olajat a gázolajhoz, és probléma nuku.  ;) (Ismerősi körömben több PD és CR motoros autónál is több10ezer km-ek óta problémamentesen működnek, pedig ezeknek jellemzően ez az alkatrész a rákfenéje).
Képzeld az enyém annélkül is problémamentessen műxik [rohog]

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3446 Dátum: 2013.03.18 09:32:33 »
Vicces amúgy, úgy emlékszem hogy még 2000 előtt olvastam egy cikket, hogy a magyar gázolaj tönkrevágja a BMW-k common rail rendszerét (akkoriban ilyenek voltak hogy 320d 530d stb).
Úgy tűnik még nem sikerül megoldani ezt a problémát.
2000 elött a BMW nem common railt csinált, tegnap tudtam meg :innocent:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:D-4D
« Válasz #3447 Dátum: 2013.03.18 09:51:29 »
Képzeld az enyém annélkül is problémamentessen műxik [rohog]
Csak a tiedben még nincs elég km. 100.000 felett szokott előjönni. A magyar gázolaj "száraz"... az összes.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:D-4D
« Válasz #3448 Dátum: 2013.03.18 09:52:25 »
2000 elött a BMW nem common railt csinált, tegnap tudtam meg :innocent:
Jah hogy akkor az még hengerenkéntis volt?
Lényeg hogy ilyen nagynyomásúra csinálták, az nekem már common rail :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:D-4D
« Válasz #3449 Dátum: 2013.03.18 09:54:45 »
Képzeld az enyém annélkül is problémamentessen műxik [rohog]
majd lesz pár év/pár 10ezer km múlva!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки