Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1017676 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:D-4D
« Válasz #3285 Dátum: 2012.09.07 09:35:39 »
Sziasztok!

sajnos nem jöttem rá mint új fiú itt az oldalon, hogyan kell nem válaszként új hozzászólást indítani, így ezúton is elnézést kérek mindenkitől.
A problémám a következő.
van egy 2003-as évjáratú d4d 2.0 116LE-s corollám, ami a kedves előző gazdájának köszönhetően (nemrég vettem) a motor teljesen kifingott így motorcserére kell szánnom nem kevés pénzt. A kérdésem az, tudtok-e valakit vagy valamilyen céget aki normális áron használható motort tud a vasba?

Segítségeteket előre is köszönöm:
Dávid
Azt tudod már, hogy konkrétan mi baja van? Felújítani adott esetben nem gazdaságosabb, mint motort cserélni?  :?:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:D-4D
« Válasz #3286 Dátum: 2012.09.07 11:33:25 »
Gondolom ez attól is függ hogy megvételkor tudott e a hibáiról. Ha én most eladnám a kocsimat jelen állapotban 200-250 ezerért fórumon belüli érdeklődőnek (aki tudja minden gondját), holott "reálisan" 500-600at "ér", akkor nekem ne jöjjön sírni  :cool2:
200-ért most megveszem.
Azért annyi gond nincs vele. 100-150-ből hibátlanra meg lehet csinálni és már rengeteget ráköltöttél. Nehogy azt hidd, hogy amikor 600ért árulnak jobb állapotban vannak.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:D-4D
« Válasz #3287 Dátum: 2012.09.07 11:46:17 »
200-ért most megveszem.
Azért annyi gond nincs vele. 100-150-ből hibátlanra meg lehet csinálni és már rengeteget ráköltöttél. Nehogy azt hidd, hogy amikor 600ért árulnak jobb állapotban vannak.
Persze. Én is úgy számoltam hogy kb 1 misi lesz a vége. Most tartok 1050-nél, a mostani csere lesz kb 50 meg még megcsináltatom majd a klímát.
Csak ha a mostani szivárgás károsítja a vezérműszíjat és elszakad, motor kaputt, ezt a rizikót is figyelembe vettem árképzésnél :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re:D-4D
« Válasz #3288 Dátum: 2012.09.10 21:34:02 »
Sziasztok!

Pénteken ismét a márkaszervizben landoltam(szinte sejtettem,hogy az öröm nem tart soká)
-A jelenség szinte ugyan az.Beindul majd leáll,újraindítottam és nem akart felpörögni,majd megint újraindítottam és minden ***a csak a szervizlámpa világít (p1229).
-A szerviz szerint a nagynyomású szelep nem zár vissza (csere)és lehet,hogy az egyik porlasztó is.
-El kell vinnem a porlasztókat beméretni.jipijájé 113 000 km.Ha ezt tudom előre akkor akár egy tetves Fiat-ot,Kia-t vagy Hiundai-t, is vehettem volna ugyanezen kategóriába fél millával olcsóbban.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3289 Dátum: 2012.09.10 21:58:11 »
mondtam hogy az a művelet amit csináltak nem lesz tartós, sőt elötte ilyenről nem is hallottam még.........
azért nem kell elkeseredni , meg lesz csinálva és újabb 100 ezer km ig nem lesz gond :whistling:

fogyasztáson sokat sporoltál, most picit költeni kell rá........... de ne ad el szerintem ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re:D-4D
« Válasz #3290 Dátum: 2012.09.18 18:23:33 »
Sziasztok!
A fejlemények a következők:
-a márkaszerviz szerint a nagynyomású szelep és lehet,hogy valamelyik porlasztó
-kiszerelték a porlasztókat és elvittem beméretni Ceglédre ahol is azt mondták:hogy szerintük nem kell hozzá nyúlni(1 teljesen jó ,2,3 egy tizedet eset ki az egyik értéke,a 4.szintén egy tizeddel volt eltérő ez egyik értéke,viszont a terhelési értéke ennek 4 egységgel kevesebb volt.
Azt tanácsolta,hogy nem kell hozzá nyúlni,mert ezek lehetnek még mérési pontatlanságok is,a teljesítménycsökkent értékű pedig nem jelentős a computer észre sem veszi ,ugyanis a mérés során ezeket az értékekeket 10-20 szoros terheléssel vizsgálják. Amit az autóbon soha nem kapnak.
-Viszont vettem tőle egy nagynyomású szelepet nagyon jó áron,és vittem vissza a szervizbe a porlasztókkal együtt.
-Belerakták kipróbálták és szerintük jó az autó.Egyébként a márkaszerviz nagyon korrekt volt:szelep csere,porlasztók ki,vissza szerelése,próba,computeres vizsgálat,4db.tűzkarika a porlasztók alá cirka 11 000 Ft.

Az autóval hazajöttem (40km.)semmi különöset nem tapasztalok,de nekem mintha még mindig sokáig tekerne az önindító indulás előtt.
A párom szerint mindig ilyen volt.Nem tom lehet,hogy én vagyok paranojás.

Mindenesetre az autóval addig nem merek járni amig a napokban bele nem nézek a tankba,nehogy valami szennyeződéstől alakult volna ki és nehogy megismétlődjön.Addig is még mindig marad a kölcsönautó.


Tényleg hol van a tankban lévő üzemanyagszűrő.Ott talán belelátnék egy lámpával a tankba.
A hátsó ülés alatt csak egy gumidugót találtam egy pár szál vezetékkel,de ma este már nem merültem bele méjebben.

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re:D-4D
« Válasz #3291 Dátum: 2012.09.18 18:30:57 »
Sziasztok!

sajnos nem jöttem rá mint új fiú itt az oldalon, hogyan kell nem válaszként új hozzászólást indítani, így ezúton is elnézést kérek mindenkitől.
A problémám a következő.
van egy 2003-as évjáratú d4d 2.0 116LE-s corollám, ami a kedves előző gazdájának köszönhetően (nemrég vettem) a motor teljesen kifingott így motorcserére kell szánnom nem kevés pénzt. A kérdésem az, tudtok-e valakit vagy valamilyen céget aki normális áron használható motort tud a vasba?

Segítségeteket előre is köszönöm:
Dávid

Tudok egy porlasztós Dízelszakit Cegléden.Ha érdekel elküldöm priviben.
Van nála turbótól porlasztóig minden.Most építettek egy nagy raktárat és lesznek vagy vannak nála d4d motorok is.
Amúgy meg korrekt árakon dolgozik és minden megoldást meg lehet vele beszélni.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3292 Dátum: 2012.09.18 18:54:29 »
mennyibe volt a magasnyomásúszelep?
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

fox888

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 228
Re:D-4D
« Válasz #3293 Dátum: 2012.09.21 08:07:31 »
Nyáron vásároltam egy 2004.10. havi Corolla Verso 2.0 D-4D 116LE autót 110e km-rel.
A km óra állása igazolt, bár utólag megtudtam, hogy az első 90e km-t egy hölgy tette bele, főleg városban.
Most, hogy kezd lehűlni a levegő észrevettem, hogy hidegindítás után, kisebb terhelésnél is, erős kopogó hang jön a motor felől.
A hangot legjobban a kollégám Fiat Uno 1.3 D-hez tudnám hasonlítani, bár annak az a megszokott hangja.
Ahogy melegszik egyre csendesebb lesz. Bemelegedett motornál semmit nem lehet észrevenni (legalábbis én nem vettem észre).
Gondolom ennek nem így kellene lennie. Ez típus jellegzetesség? Mitől lehet ez a jelenség? Milyen hosszú- és rövidtávú problémákat okozhat?
Motordiagnosztika lámpa nem jelez. Menetdinamika, indítás teljesen normális.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:D-4D
« Válasz #3294 Dátum: 2012.09.21 09:04:51 »
első 90e km-t egy hölgy tette bele

Ez miért is probléma?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3295 Dátum: 2012.09.21 09:13:44 »
Ez miért is probléma?
Mert főként város. :D

fox888

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 228
Re:D-4D
« Válasz #3296 Dátum: 2012.09.21 10:19:15 »
Mert főként város. :D
Én ezt akartam kihangsúlyozni!!!

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re:D-4D
« Válasz #3297 Dátum: 2012.09.29 14:10:57 »
Sziasztok!
A fejlemények a következők:
-a márkaszerviz szerint a nagynyomású szelep és lehet,hogy valamelyik porlasztó
-kiszerelték a porlasztókat és elvittem beméretni Ceglédre ahol is azt mondták:hogy szerintük nem kell hozzá nyúlni(1 teljesen jó ,2,3 egy tizedet eset ki az egyik értéke,a 4.szintén egy tizeddel volt eltérő ez egyik értéke,viszont a terhelési értéke ennek 4 egységgel kevesebb volt.
Azt tanácsolta,hogy nem kell hozzá nyúlni,mert ezek lehetnek még mérési pontatlanságok is,a teljesítménycsökkent értékű pedig nem jelentős a computer észre sem veszi ,ugyanis a mérés során ezeket az értékekeket 10-20 szoros terheléssel vizsgálják. Amit az autóbon soha nem kapnak.
-Viszont vettem tőle egy nagynyomású szelepet nagyon jó áron,és vittem vissza a szervizbe a porlasztókkal együtt.
-Belerakták kipróbálták és szerintük jó az autó.Egyébként a márkaszerviz nagyon korrekt volt:szelep csere,porlasztók ki,vissza szerelése,próba,computeres vizsgálat,4db.tűzkarika a porlasztók alá cirka 11 000 Ft.

Az autóval hazajöttem (40km.)semmi különöset nem tapasztalok,de nekem mintha még mindig sokáig tekerne az önindító indulás előtt.
A párom szerint mindig ilyen volt.Nem tom lehet,hogy én vagyok paranojás.

Mindenesetre az autóval addig nem merek járni amig a napokban bele nem nézek a tankba,nehogy valami szennyeződéstől alakult volna ki és nehogy megismétlődjön.Addig is még mindig marad a kölcsönautó.


Tényleg hol van a tankban lévő üzemanyagszűrő.Ott talán belelátnék egy lámpával a tankba.
A hátsó ülés alatt csak egy gumidugót találtam egy pár szál vezetékkel,de ma este már nem merültem bele méjebben.


Változás:
-Na ez se bírt ki 80 km-nél többet.
Mivel már a toyota-nal kétszer kiadták szarul így hát elvittem a helyi maszek autószerelőhöz mindegy alapon.
Így legalább nem kell húzgálnom mint a dögöt.

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re:D-4D
« Válasz #3298 Dátum: 2012.09.29 14:22:24 »
22 000 Ft.-ból ismét megyen a vas(idáig 120 000ft.körül járok,még 2 hónap kölcsönautó).
-Leszedték a tankot,szétszedték a Rail-csövet,mindent kitakarítottak, kifujkáltak levegővel,raktak bele valami tisztító adalékot.
-Kipróbálták a régi márkaszerviz által kicserélt scv-szelepet a végén a letört szűrővel is és kiderült,hogy ez tényleg szar volt.
-Mentünk idáig közel 400km-ert és még idáig jó.
A toyotánál mikor javították két alkalommal is akkor max 80km-er.volt a max megtett távolság.
Ha beválik (bár már kicsit szkeptikus vagyok benne),akkor írok egy szép elmarasztaló levelet a Toyota Magyarország képviseletének,hogy az autót nem tudják megcsinálni normálisan.Csak elmondják,hogy ez nyugaton úgy megy
Hogy:-cserélnek a tanktól a porlasztó végéig mindent
Köszönöm ilyen hozzáértéssel még a hülye is képest bármit kijavítani,ha kicserél újra mindent.


lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3299 Dátum: 2012.09.29 15:01:12 »
csak elmondják,hogy ez nyugaton úgy megy
Hogy:-cserélnek a tanktól a porlasztó végéig mindent
Köszönöm ilyen hozzáértéssel még a hülye is képest bármit kijavítani,ha kicserél újra mindent.
ez pont igy volt a szegedi márkaszervizben is, találgatás és csere sorba minden..... egyszer ugy is jo lesz

maszek megoldotta egyböl, és nem csak találgat..... hanem látott is ezt azt már
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)