Sziasztok!
A fejlemények a következők:
-a márkaszerviz szerint a nagynyomású szelep és lehet,hogy valamelyik porlasztó
-kiszerelték a porlasztókat és elvittem beméretni Ceglédre ahol is azt mondták:hogy szerintük nem kell hozzá nyúlni(1 teljesen jó ,2,3 egy tizedet eset ki az egyik értéke,a 4.szintén egy tizeddel volt eltérő ez egyik értéke,viszont a terhelési értéke ennek 4 egységgel kevesebb volt.
Azt tanácsolta,hogy nem kell hozzá nyúlni,mert ezek lehetnek még mérési pontatlanságok is,a teljesítménycsökkent értékű pedig nem jelentős a computer észre sem veszi ,ugyanis a mérés során ezeket az értékekeket 10-20 szoros terheléssel vizsgálják. Amit az autóbon soha nem kapnak.
-Viszont vettem tőle egy nagynyomású szelepet nagyon jó áron,és vittem vissza a szervizbe a porlasztókkal együtt.
-Belerakták kipróbálták és szerintük jó az autó.Egyébként a márkaszerviz nagyon korrekt volt:szelep csere,porlasztók ki,vissza szerelése,próba,computeres vizsgálat,4db.tűzkarika a porlasztók alá cirka 11 000 Ft.
Az autóval hazajöttem (40km.)semmi különöset nem tapasztalok,de nekem mintha még mindig sokáig tekerne az önindító indulás előtt.
A párom szerint mindig ilyen volt.Nem tom lehet,hogy én vagyok paranojás.
Mindenesetre az autóval addig nem merek járni amig a napokban bele nem nézek a tankba,nehogy valami szennyeződéstől alakult volna ki és nehogy megismétlődjön.Addig is még mindig marad a kölcsönautó.
Tényleg hol van a tankban lévő üzemanyagszűrő.Ott talán belelátnék egy lámpával a tankba.
A hátsó ülés alatt csak egy gumidugót találtam egy pár szál vezetékkel,de ma este már nem merültem bele méjebben.