Az enyém is bírta volna még, de vagy kiszáradt, vagy vmi cellazárlat szerű vég érte utol. A gumikat dobd le gyorsan. Én javasolnék helyette Michelin energy savert ha belefér a keretbe. Amúgy azt, hogy mikori a gumi, a DOT számból ki tudod olvasni. Oldalfalán látsz egy olyat, hogy "DOT ...." a pöttyök helyén pedig 4 db szám, hét/év elosztásban.
A kormánymű kotyogás másnak is előfordul, nekem is hallani pl vasúti átjárón, állítólag normális jelenség, én sem aggódom miatta.
Köszi a választ, tényleg még gyári volt a gumi mert 2005-ben gyártották,talán valósak akkor a KM adatok!
A gumi ma fog érkezni hozzá,végül is a Continental Premium 2-esnél maradtam, de nem tom mi van,mert az összes gumi olyan böszme drága lett,h csak na!
(vagy csak én vettem már régen) Az olajat és szűrőket tegnap cseréltem, te jó isten,h mi folyt ki ebből az autóból...
5w-40-es Castrol Edge Turbo Disel-t tettem bele,elvileg ezt javasolta még hozzá az 5w-30-as mellett.
A nagyobbik gondom az,h elvittem független szervízbe csak úgy átnézetni kicsit, főleg a kopogás miatt. Padon nézték először lengéscs. ,fék hát nem új értékek,de azért még bőven jó, szilentek , stabilizátor stb. is jó. A kopogás szerintük is a kormányműből jön,de ezt nem lehet javítani,csak csere és az gyárival tudják megoldani 273 ezer + munkadíj!!!!!
Ma viszem Toyota márka szervízbe,mert valahogy ezt nem akarom elhinni!