Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1559806 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: TS
« Válasz #7440 Dátum: 2010.10.17 18:43:15 »
Viszont nem TS-ként ne is kérjék el egy TS árát és ne is úgy hirdessék.
         

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #7441 Dátum: 2010.10.17 18:49:34 »
Ez már alapon kamu,hogy ilyen az egész hirdetés!

ridavee

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re: TS
« Válasz #7442 Dátum: 2010.10.17 18:53:22 »
Én is bedőltem, de szerencsémre a megnézés előtt fölhívtam a kereskedőt aki informált a "részletekről", ezek után természetesen már meg sem néztem. Állítólag a motorcseréből fakadóan a papírjai nincsenek rendesen rendezve. Nem értem, hogy az ilyen hirdetés hogyan lehet fönt hónapokig használtautón, úgy tudom komolyan szankcionálják az ilyen jellegű "átverős" dolgokat, bár az eladót sem értem, mivel amikor az ember tényleg kipróbálja a kocsit, úgyis fény derül a turpisságra.

Ez hasonló kategória mint a kilométer állás nélkül feladott hirdetések (általában nagyon sok), úgyis kiderül de akkor miért nem írják inkább oda és mindenkinek megspórolnak egy telefonhívást :wacko:?

celicáss

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #7443 Dátum: 2010.10.17 19:57:36 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/celica/toyota_celica_1.8_ts_vvtli_europai-4182100

Vedd meg ezt :))

Ha akarod gyári állapotban adják ha akarod tuninggal.

európai Celica TS (NEM GT-S! ) tulajdonostól, az alábbi lehetőségek szerint eladó: 1. teljesen visszaalakított, gyári állapotban, 2. a kért extrákkal, 3. teljes átalakítással az összes eredeti alkatrésszel vagy azok nélkül. Így az ár is ennek függvénye. A MOTOR NEM VOLT TUNINGOLVA! Extrák: Veilside EC-I body kit, GT szárny, AIT Bmagic carbon motorháztető (6, 5 kg), króm dual Halo-Rim (angeleye) fényszórók, hátsó kristálylámpák, TRD tanksapka, Samurai antenna, ezüst fóliázás, Streetglow Multi-Color L. E. D. undercar kit, 2 oldalas kipufogórendszer, K&N 33-2041-1 légszűrő, shortec short throw shifter Isotta Ghibli markolattal, 18 TTE felnik, Eibach futómű (pro-kit, pro spacer, anti-roll kit), megan racing merevítések, Energy Suspension HYPER-FLEX SYSTEM Celica Master Bushing Set, Wilwood forged Superlite 4 dugattyús versenyféknyergek, Wilwood BP10 Smart fékpofák, 324mm/30mm lyukgatott féktárcsák, lyukgatott-mart féktárcsák hátul, Goodridge fémhálós fékcsövek, Kenwood DNX-5220BT(DVD, GPS, telefon, stb) Magnat Combat 600 + Pioneer szub beépítve.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.17 19:59:30 írta celicáSs »

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: TS
« Válasz #7444 Dátum: 2010.10.18 08:30:33 »
ötéves TS olcsóért
Ez a motorcserés!!! Sima vvti moci van benne, nem vvtl-i!!! Ezért sincs odaírva a lóerő, mert az csak 140paci!!! :flowers: :ph34r:
...és, mielőtt vakator megkérdezné: Neeeeem, ebben nincsen lift, sem előre, sem hátra. :D :lol: ;)

Attól, hogy nem TS azért a 140 lovacskás motorral téged még lazán otthagy.
Egyébként ezt inkább bontani kéne és alkatrészenként adni.
Említettem ennek az ellenkezőjét? Tudtommal nem ez volt a kérdés... :whistling:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Zorits1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re: TS
« Válasz #7445 Dátum: 2010.10.18 10:38:35 »
Azért az csúnya lenne ha attól a 150 kilós utánfutótól megnyúlna a kasztni még ha a futón van is 300 kiló cumó. Meg én nem piacozok és nem húzom magam után minden nap mint a csiga a házát. Remélem ezt az évi 3-4 alkalmat kibírja és nem lesz 10 centivel hosszabb a TS hátulja. :D Egyépként Sportkocsi ide vagy oda ugyan az a hátulja mint a sima Corollának és csak a rugó meg a gátlók mások. Nem tudom, hogy milyen kocsitok volt aminek szétcseszte a hátulját a futó de akkor talán nem két háromszorosan túlterhelt utánfutóval kellett volna vele menni vagy nem trélert kellett volna húzni vele. Nem tudom mivel foglalkozol, de biztos nem láttál még alulról autót, én a szakmámból kifolyólag mindennap többet is és a corollának egész masszív alváza van és csak ajánlani tudom a vonóhorgot mert sokat merevít a kasztni hátulján ugyanis gyárilag nincs semmi a lökös alatt. Mondjuk a TS-nél van hátul is a gátlóknál, de ez egy plussz a lökös alatt. ;)

Dúrva....

MOst ugrottam ki kajálni Fváron, és láttam a Tatai TS-t amit megaraktatok venni.... szembejött velem egy srác vezette, az üléshuzatról ismertem meg :) :) :) :) :) Nagyon Trééééé [rohog]
Aztán kb 150m-re láttam szembejött egy világos ezüst TS-is utánfutóval.... nah az is gáz... sokan nem is sejtik, hogy egy ilyen könnyű kocsinak mennyire *** az utánfutó... elnyúlik a kasztni, aztán már az életben nem fogja helyre rakni a hátsó futóművet...

Nekem/ünk van 2 személykocsi amivel vonattunk ezt azt... minde2ő nehezebb és van benne anyag, 3-4év vontatást bírt ki, aztán meglehet nézni a futóművet...
Szóval, hanyagolja szerintem a vonohorgot aki rászán már ennyi pénzt egy sportkocsira, nem arra való... inkább vegyen 2-3 kilőért egy göncöt, amivel vontatgat!

Habár nem az én kocsim, de én ilyen vonóhorgos szuperkocsit nem vennék, az tuti....


Toyota Hiace az egyik pl... Picit komolyabb alváza van, mint egy 1250kg TS-nek ;)
A nézetem tartom, akinek nem tetszik sorry!  :devil: :devil:
Merevítésnek meg, ott a TRD lsd Szuti, vagy a beépített (hátsó ülés mögött... mivel ezt sokan észre sem veszik ) TTE merevítő.
Hát ez igaz, én nem abból élek, hogy kocsikat alulról nézegetek... habár néha előfordul, hogy csáposon alánézek párnak  [rohog] de csak ha vonttatak vele, hogy megnézzem a kárt!!
 [rohog]
"6200Rpm; where the life keeps getting impressive" :)

Zorits1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re: TS
« Válasz #7446 Dátum: 2010.10.18 10:55:24 »
A futúművet kihagytam... hátsófutómű-beállítás elég limitált, de ezt aki már "párszor alánézett kocsiknak" nem úgy mint én  az tudja :) ;) és toronyreszelés már divatjamúlt dolog egy ilyen kocsinál...

Jtromnak igaza van, mivel tényleg stabil az alváza... de azért a fizika alaptörvénye  hatás-ellenhatás megcáfolhatatlan, de persze, ez nem 1-2 alkalom 100-300kilónál jelentkezik.
De azért remélem nem csípted be a zsírt, vagy ne adj Isten ledobd a láncot :)  :whistling:

Béke!
Zzzz

"6200Rpm; where the life keeps getting impressive" :)

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #7447 Dátum: 2010.10.18 11:43:13 »
Ne szívjátok egymás vérét.
Zorits... mostmár elárulhatnád, hogy mivel foglalkozol...
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Zorits1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re: TS
« Válasz #7448 Dátum: 2010.10.18 13:05:55 »
Ne szívjátok egymás vérét.
Zorits... mostmár elárulhatnád, hogy mivel foglalkozol...

Vakator, én se kérdezem, hogy hányas alsógatyát hordasz , mert ez a fórum nem arról szól...  ;)
Megbeszéltünk egy témát mivel erre való a fórum, nem pedig arra, hogy egymás fszát szopni ezerrel - hanem felvetődik valami ami TS related pl. azt megbeszélni... MOst ez volt a vonóhorog, elmondtam a véleményemet, ha valakinek nem tetszik vagy megsértettem vele, azt meghívom egy alkalommal egy Tonicra  :devil:  [rohog]
"6200Rpm; where the life keeps getting impressive" :)

Zorits1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re: TS
« Válasz #7449 Dátum: 2010.10.18 13:08:18 »
Ez már alapon kamu,hogy ilyen az egész hirdetés!

Szuti,

Én már párszor rádobtam egy jelentést a haszn autón, de nem nagyon foglalkoztak vele....
"6200Rpm; where the life keeps getting impressive" :)

jrtom

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 111
Re: TS
« Válasz #7450 Dátum: 2010.10.18 14:48:48 »
Lánc még a helyén :)
Én is csak elmondtam a véleményem, én ilyeneken nem kapom fel a vizet.  :whistling:
Én megtaláltam még első nap a hátsó toronymerevítőt amikor takarítottam. :clap:
üdv.

A futúművet kihagytam... hátsófutómű-beállítás elég limitált, de ezt aki már "párszor alánézett kocsiknak" nem úgy mint én  az tudja :) ;) és toronyreszelés már divatjamúlt dolog egy ilyen kocsinál...

Jtromnak igaza van, mivel tényleg stabil az alváza... de azért a fizika alaptörvénye  hatás-ellenhatás megcáfolhatatlan, de persze, ez nem 1-2 alkalom 100-300kilónál jelentkezik.
De azért remélem nem csípted be a zsírt, vagy ne adj Isten ledobd a láncot :)  :whistling:

Béke!
Zzzz


« Utoljára szerkesztve: 2010.10.18 14:52:33 írta jrtom »
Corolla TS, Facelift

Zorits1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re: TS
« Válasz #7451 Dátum: 2010.10.18 15:13:04 »
A futúművet kihagytam... hátsófutómű-beállítás elég limitált, de ezt aki már "párszor alánézett kocsiknak" nem úgy mint én  az tudja :) ;) és toronyreszelés már divatjamúlt dolog egy ilyen kocsinál...

Jtromnak igaza van, mivel tényleg stabil az alváza... de azért a fizika alaptörvénye  hatás-ellenhatás megcáfolhatatlan, de persze, ez nem 1-2 alkalom 100-300kilónál jelentkezik.
De azért remélem nem csípted be a zsírt, vagy ne adj Isten ledobd a láncot :)  :whistling:

Béke!
Zzzz
:clap:  :flowers:

Tudtam én ;)
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.18 15:18:20 írta kleingy »
"6200Rpm; where the life keeps getting impressive" :)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #7452 Dátum: 2010.10.23 13:55:58 »

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re: TS
« Válasz #7453 Dátum: 2010.10.23 17:31:56 »
"gyári kipufogórendszer."

Talán töröld ki az utolsó képet :) (Nem kötekedni akarok)
Vagy csak nálam jelenik meg a HKS dob még?
Józsi vagyok :-)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #7454 Dátum: 2010.10.23 18:07:23 »
majd csinálok újakat holnap...