Egyrészt új autó megvételekor sem mindegy, drága extra.De ha "egyszerhasználatos" autónak veszik mondjuk 5 évre akkor teljesen mindegy, addig kibírják.
Csak mint te is, meg sokan mások, használtban gondolkodnak és akkor már nagyon nem mindegy.
Én mondjuk hegyen lakom, 1km mindig gond a lejövetel, nagyon jól jönne.
De az vigasztal, hogy a 10 db téli alkalomból amikor nem tudom használni a kocsit, csak 5 esetre csökkenne, ami meg sem 0
Mondjuk hólánc az megoldás, kivéve ha tükörjég van, de 1km ért igen macerás.
OK normál száraz, vizes uton is jobb az úttartás, tapadás- az mellette szól
Igen és a tudat, hogy ha kell, bekapcsol a 4WD hajtás és kihúz a pácból. Én vezettem sokat 4WD pickup-ot, azt is nagyon meg kell tanulni vezetni, mert, ha csúszik, egészen másként teszi azt, mint az első-, vagy hátsó kerékhajtású autó. De az érzet, amit ad, nem pótolható 2 kerékhajtással. Az én ex-Rangerem sem egy kifejezetten terepjáró (mint ahogy egyik pick-up sem az), mégis, letaposott havas úton olyan lazán és magabiztosan indul és gyorsít bármilyen sebességről, hogy állva hagytam az össze két kerékhajtású autót. Gyakorlatilag úgy lehet vele megindulni, mintha nem lenne hó, nem csúszna az út. Persze, nem szabad ennek bedőlve elbízni magunkat, képben kell lenni, hogy egyébként csúszik az út, de nagyságrenddel kevésbé parázik az ember egy ilyenben, mint egy akár csak első kerekse autóban.
A Rangernek valami egészen borzasztóan nagy volt a fordulóköre és indirekt a kormánya, igazi művészet volt vele manőverezni. Ezért is vettem rá 500Ft-ért egy kormánygombát. Azzal lazán lehetett forgatni a kormányt, mikor a vizes úton körberajzoltam vele a körforgalmat kilinccsel előre.
Gomba nélkül ez képtelenség lett volna - számomra -.