A kutya máshol van elásva: nézd meg a nyugat-európai országok eladási statisztikáját a márka országa szerint. Mindenütt nagyon dominál a hazai, és sehol sem a japánok. Két helyen mennek a japánok jól, különösen a Toyota: a skandináv országok némelyikében, és a görögöknél. Egyik rész sem különösebben jelentős piac.
A görögöknél nincs autógyártás, de viszont már régen is voltak japán összeszerelő üzemek pl Nissannak. És borzasztó magasak a közterhek, így örülnek ha a legolcsobb, fapadost meg tudják venni . 25 éve pl több Yugo volt ott mint nálunk Trabant. Azóta ott csak romlott a helyzet.
Németeknél valószinű nem számit annyira a megbízhatóság, hiszen elég jól megy nekik, hogy sűrűn cseréljék a kocsijukat,és presztizs is extrás autóval járni. Aztán hamar úgy is mehet külföldre, nem érdekli őket milyen 10-15 éves korban.