Igaz is meg nem is!
Nagyon sok autóban ugyan az a beszállitó a legmegbízhatobb és a vacakabb autóhoz is. A difi a minőségellenőrzésben van, beengedik a hibásat, a még elmegy minőséget is vagy nem. Vagy egyszerüen szigorúbb specifikációt írnak elő (mondjuk nem lehet műanyag a fogaskerék- csak hogy egy egyszerű példát mondjak)
És innen kezdve máris kész a problémás autó.
Az is tény hogy az egyszerű autó nyilván megbízhatobb, nincs annyi minden ami meghibásodjon.
Szerintem azért sokkal jobbak lettek az autók általában, (de van ami megbízhatattlanabb lett)
Abból, amit írtam, mi az, ami nem igaz
?
Igen, nagyon sokszor a beszállítókon múlik. Azon a Boschon, aki a Toyotának megbízható gyújtótrafót szállít, a Seatnak meg nem. Stb.
Az autók JOBBAK lettek, ez igaz. Persze. Sokkal. De megbízhatóbbak nem lettek. Most ne a keletiekhez hasonlítsunk, Lada Dacia stb... mert azok 60-as évek végi technika, másod-harmadosztályú kivitelezésben. Hanem hasonlítsunk az akkori Toyotákhoz, Opelekhez stb. És akkor bizony azt látjuk, hogy nem lettek megbízhatóbbak. Mitől is lettek volna? Szvsz már az is nagy érdem, hogy
nem lettek sokkal megbízhatatlanabbak - elvégre sokkal több alkatrész van bennük, ami elromolhat.