Nah vótam ma kocsinézőben, még frissen szilikonos a mancsom:
Mitsubishi Galant: A kormányt sajnos ebben sem tudom jobbra eltekerni a lábamtól, ettől függetlenül nagyon tetszetős kis autó: Magam mögé némi jóindulattal beférek, amit imádtam, hogy a vezető ülés lapjának magassága külön külön állítható elöl és hátul. Maga az autó azért igényelve egy rozsdaoldós fürdőt, már ütnek át a fényezésen a rozsdapöttyök.
Ezután által mentem a Fővárosi neppertelepre, ezt a
Mazda 626-ost kerestem. Meg is találtam a Sass kereskedést, ahol két idősebb nepper éppen azon vitázott, hogy
ez a sz@r folyton szétesik, mert hát 300 ezeré akarnak szolon autót és rohadtul nem értenek hozzá. Hát a kocsin ránézésre a jobb oldali fényszóró kicsit be volt esve, de a fényezése ettől függetlenül szép volt.
Nem lelém a mazdát, megkérdeztem hogy hol van, felvilágosítottak hogy az egy másik sass, ott van a telep másik végében. Megjegyeztem hogy
milyen szép autó (amúgy tényleg kettő egyforma csak más motorral) és mindig is nagyon tetszett a Marea. Mondták hogy nem egy kategória a Mazdával, de nagyon jó autók (Logical Fail). Lényeg hogy beleülhettem: hát nagy meglepi: óriási lábtér van, kormányzásnál abszolút nincs útban a lábam, sajnos magam mögé már ránézésre sem férnék be. Kiszállásnál a vezető ülés iszonyatosan nyekergett
Na mint kiderült a zöld Mazda tegnap elkélt, úgyhogy még mindig nem tudtam kipróbálni, de ha már ott voltam, gondoltam megnézem mi a kínálat a kis guruló dobozok tájékán.
Mazda Premacy: na ez a kocsi majdnem ott van a szeren, lábam kormányzásnál nincs útban, magam mögé simán beférek, még a maradék csomagtartója is hatalmas, kívülről is tetszik, több kapcsoló, műanyag borítás is ismerős a Coriból. Negatívumok: a sebváltó kar valami iszonyat lent van (már a kiosztás is lekopott róla, gondolom nem 180e van benne). A hátsó ülőlapok keskenyek, nagyobb se** már átlóg a másik ülésre, szerencsére az öv csatok elrejthetőek az ülések között.
Aztán még megnéztem egy 1.9 D-ID vagy miafranc
Mitsubishi Space Start, bár ha jól rémlik az kívül is fekete volt, de 2004-es szervizkönyves, 990e, bla bla. Nepperbá egyből hozta volna az adásvételit. Na itt első ülés oké, a sebváltó is már jó helyen van, kicsit kisebb a tér a hátsó üléssorban és ránézésre mintha a csomagtér is kisebb lenne, mint a Mazdában. Ami nekem feltűnt, hogy a kormány csálé, a bal karomat messzebb kellett kinyújtani mint a jobbat.
Ami közös volt az össze kocsiban, hogy hát a nagyobb lóerő/nyomatékhoz combosabb kuplung párosul.
Összességében a Primacy tetszett a legjobban.