Az enyémet direkt nem hoztam fel. Ez a megbízhatósági lista legelején volt akkor, más gyártói szemlélettel. 300.000 km fölött gyári váltóolajjal, injektorral, meg hasonlókkal, ez már legalább 10 éve nem szokás, ahogy nézem a hozzászólásokat még a Toyotánál sem
Ezt a két éves dolgot meg nem hallottam anno, főleg nem a Carinára. Nyilván megbízhatónak tartottam, különben nem vettem volna meg. Az évjárat a kép alatt van, de 94-es
Viszont egy csomó más, hasonló korú autót (rém)álmomban nem vennék meg. Talán azokra jobban bejött az, amit írtál.
Pedig vannak még F és G Astrák, III-as Golfok, Ford Focusok is 2-300e feletti futásteljesítménnyel.
Szerintem 15 év múlva is lesznek Kia C'eed-ek, Hyundai i20, H és J Astrák, 20x és 30xes Pözsók stb.
Idővel a gyengébb alkatrészeket kicserélik tartósabbakra, lesznek olcsóbban jó minőségű után gyártott (akár Common Rail) alkatrészek, az üzemanyag minősége sem fogja tönkretenni őket, szerelőknek is egyre több tapasztalata lesz a hibakód olvasókkal ...
Én nem parázok ettől, vagy inkább úgy mondanám hogy nem ettől parázok