Srácok!
Nem kell elhinni a Carisma váltójavítási procedúráját sem nekem, sem másnak. Meg kell venni, aztán majd tapasztalni.
Minden, ismétlem minden Carisma, amelyben francia váltó van el fog romlani 200E környékén. Kivételt csak az képez, ami előtte már átesett a nagyjavításon. El kell olvasni a Mitsu topicot az Indexen, meg kel kérdezni McEleket, vagy a többi vájtfülűt e támakörben.
Ezen ismeret híján én biztosan nem venném meg ezt a szériát (ha a váltójavításon átesett, akkor viszont igen) németbe történő ingázáshoz. Ahhoz egy kétliteres benzines, vagy diesel illik.
murray Komám!
Én kéziváltósról,Te meg automataváltósról írtál. Tudtommal az automata - ha megkap mindent - vállalható autó.
Más:
Az a Carina, aminke mállik a kormánya szvsz túl van a 300E km-en.