Annó, mikor focus-t kerestem kb 3 éve, a focus klubbon utánajártam, hogy mit kell nézni rajta, pedál és kormány kopás nem mutatja meg mennyire volt használva az autó, mert hamar kopnak, inkább a kilincsek, ajtó egyéb kezelőszerveit kell nézni, azok alapján lehet kideríteni kb mennyit futott. Egyelőre most jegelem a dolgot és amint lezáródik ez az egész faterral (az már kiderült, hogy nincs biztosítás, tehát 3 millióm ugrik) visszatérek rá, de úgy számolom talán egy E12 is bele fog férni a keretbe, ha nem, akkor marad az Accent, Focus, Stilo (tegnap is látott barátnőm egyet és megint odáig volt érte, mondjuk igaza van, arra az évi 3000km-re még talán vállalható).
Sógoromnak volt 1es Fókája, asszem az 1.8as dízel, adagolós. Na abban 260e körül volt ha jól emléxem, amikor leadta(céges kocsi volt, de csak ő hajtotta, azzal mentünk nyaralni is nem egyszer). Sose volt komoly baja. A belseje nagyon egyben volt, bár full kemény műanyag, de nem zörgött semmi, én kopást sem láttam benne. Mondjuk a kormányt meg a pedálokat nem nézegettem. De olyan kopások, mint egy Opelben, VWben vannak, nem voltak benne. NEm volt vele gáz. mégcsak hangos sem volt.
Most egy 2es faceliftes dízel kombija van, a tdci motorral. Ennek is full kemény műanyag a belseje, de ránézésre igényes, és nem is zörög. A váltója sokkal jobb mint a Corolláé.