323F-ről semmi törésteszt nincs, de ha megnézed a 3 csillagosok között is vannak elég komoly eltérések, de az elmondható, hogy az E11 és a Yaris elég jól szerepeltek. Liana szintén nem volt tesztelve. Akkor a vvti-k esetleg ehetik az olajat, ennyi a gond velük? Lényegesen barátságosabb az elejük, mint a béka corinak.
Az E11-nél is csak a '98-ast törték, a faceliftest nem, tehát, egész biztos, hogy az is legalább 3*-os.
Ha lesz kiszemelt E11 facelift autó a látókörödben, linkeld be a Corollát vennék topicba.
Az a gond az E11-ekkel, hogy nagyon kevés belőlük az épkézláb példány. Azt már nem is írom, hogy törésmentes, mert az akibor000-én kívül nem is tudok olyanról per pillanat, ami ne lett volna törve, szóval, ez a szempont maradjon meg jolly-jokernek.
Az enyémen is több lemez volt újrafényezve, de szerkezetileg nem sérült soha, nem is borult. Ilyet már reálisan lehet találni, de még mindig türelem kell hozzá.
A jók ebből a típusból is egy-két nap alatt elkelnek, a régóta hirdetett példányok, meg olyanok, amilyenek...
Én 188cm vagyok, számomra a vezető ülés ülőlapja rövid, nekem mindössze ennyi gondom van vele, amúgy egy seggel elvezetek a Balatonra innen, Csabáról (300km). Az 1,4 vvt-i, pedig minden tekintetben elég ebbe a kasztniba és tömeghez (LB 1085kg).
Ja, hogy a 3,5 évben sokat költöttem rá? Nos, igen, de ezek közül egyik sem azért volt, mert megállt alattam, hanem, vagy kopó alkatrész, vagy folyadékokat cseréltettem le, szóval, a sok költség nélkül is menne mind a mai napig, csak leharcoltabb műszaki állapota lenne.
Így, meg ennyivel szegényebb vagyok, de legalább közel bolondbiztos az autóm.