A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Azon elmélkedtem, hogy ha autót akarnék váltani, akkor valószínű egy Fusion 1,4 tdci lenne az egyetlen befutó. Kevesebbet fogyaszt 2-2,5 literrel, a fordokkal mindig is szimpatizáltam, legalább úgy, de inkább jobban pakolható egy corollánál, nagy a csomagtere. Használtan sem túlárazottak. Vezettem már ilyet, kicsit bódés, de nem érzem kisautóban magam, testesnek hat, van előttem anyag, nem rettegek benne. A váltója meg nagyon tetszik.Ja, és a corolla nyári és téli gumiszettjeit is áttudnám menteni rá, mert ugyan az a méret. A baj csak az, hogy randa, és puritánabb az e12-nél belül.
Carisma nem fér be ezért néztem a Space Star-t. Amúgy hamarosan megkérdezem pár ismerőseimet, van több punto és stilo is az ismerősöknél, hogy milyen hibák jöttek elő náluk.
Képről elég rendbe van, pedig a km nem kevés: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/fiesta/ford_fiesta_1.4_tdci_ghia_magyar_.vezetett_szervizkonyve-5653552
Én nem tudom mekkora vagy, de nekem volt egy kollégám, 2m és 135kg és ilyennel járt...
TÜV statiszikai adatokat hol lehet nézni? Főleg a 2000 körüli kis és alsó közepes autók érdekelnek. Polo-k, C Corsa, Golf4, E11, Punto stb.
A Fusion nem rossz autó. A legmegbízhatóbb a korabeli Fordok közül. Helykihasználása remek, futóműve bár kemény, de stabil. A motornak viszont csúnya a hangja, alacsony fordulaton nagyon halott, és épp hogy megfelelően mozgatja a kocsit. Na ja, cserébe takarékos. A legnagyobb hátrány tényleg a rideg anyagokból összerakott, puritán beltér. Ha ez nem zavar, akkor maga a típus jó választás. Vagy: megveheted mindjárt egyből a japán tesóját, a Mazda 2-est. Belül sokkal igényesebb, és valamivel megbízhatóbb is.
Pl.
megveheted mindjárt egyből a japán tesóját, a Mazda 2-est.
Mitől tesó a kettő.