Azért sem értünk egyet, mert te a magad autójából és vezetési szokásaidból indulsz ki, én meg a magaméból. A kötelező a 90 lóerő környékén nem lesz több, de ha én az 1,8 Verso helyett a 2,2 dízelt vettem volna, akkor kb. 5000 Ft-tal többet kéne lecsengetnem évente. Ugyanígy, a szűk 4 liter helyett bő 6 liter motorolaj menne bele. A megtérülést Robi 15ezres futásra számolta ki, te 20ezerrel kalkulálsz és (a te esetedben indokolt) két literes különbséggel. Bár itt tenném hozzá, hogy a most folyó vita (hogy ti. a dízel mennyivel fogyaszt többet télen és városban) is épp azt mutatja, hogy a dízel közel sem olyan mértékben hálálja meg a takarékos vezetési stílust, mint a benzines, tehát az én esetemben az évi 7-8000 km-es futásnál valószínűleg soha nem térülne meg a dízel felára. Természetesen új autóval, nagyjából azonos teljesítményszinttel és teljesen azonos felszereltséggel számolva.
Üzemanyag, hát én már elég sokakat hallottam (és olvastam ezen a fórumon is) panaszkodni, hogyha nem prémium dízelt vett, gondok léptek fel, különösen télen.