Te most csak az üzemanyagból fakadó költségekkel számoltál, de van más is. A kötelező biztosítás is, ha csak néhányezer forinttal, de többe kerül, a szervize is, hiszen jóval több olaj kell bele, szóval inkább 7 év a 6,5. Ja, és azt ne felejtsük el, hogy a dízel kényesebb az üzemanyagra!
Nos ezek közül szinte egyikkel se értek egyet:
A fogyasztásból adódóan nagyobb a különbség, pláne ahogy én használom: autopálya és város (országut elhanyagolható) ugy évi 20 ekm nél 3 év alatt megtérül. (nekem nem volt eddig ennyi mert minden évben volt mellette másik kocsi is, amit időnként többet használtam 2db Mercédes, Jazz, és motoroztam, robogoztam is jó pár ezer kmt)
A kötelező miért lenne drágább? A LE miatt?
Egyébként bizonyos szempontok alapján hasonlithatnám az 1,6-os benzines Corollához a dieselt, akkor még vételárkülönbség se lenne
Szerviz miért kerülne többe. Az olajmennyiségkülönbség szerintem nem jelentős, de ha van az előny a motor számára. Ráadásul a diesel még ma is alacsonyabb fordulatszámon működik, mint a benzinesek ez jobban kiméli a motort. Más szervizköltség pluszban nem merült fel és még gyertyát se kell cserélni
Nem kell ukrán olajjal járni, a hazaival még soha nem volt gondom .
Na jól van, OK jol döntöttetek, hogy benzinest vettetek