A másfél éve vett AEG mosó-szárító gép meghibásodott. Már csak a kiterjesztett garancia (+4 éves) él, a gyári nem. Előre fáztam, mi lesz ebből.
Kellemes csalódás ért. 24 órás telefonos ügyfélszolgálaton este 9-kor rögzítették a hibát, küldtek e-mail-ben egy nyomtatványt a hiba pontos leírása végett, amit kitöltve másnap visszaküldtem, SMS-ben tájékoztattak hogy a munkát kinek (melyik szerelőnek) adták ki, aki felhívott, hogy egyeztesse velem a kiszállás időpontját.
Megérkezett, 20 perc alatt, hibakódok kiolvasásával behatárolta a hibás alkatrészt (fűtőszál), azt külön műszerrel meg is mérte hogy valóban hibás. Megrendelte a cserealkatrészt, majd hív újboli időpontegyeztetésre hogy mikor jöhet beszerelni. Flottnak tűnik az egész. Garancia, tehát megerősítette, hogy ez nekünk nem fog semmibe kerülni.
Egyetlen negatívum, amit a szerelő is mondott, nem engedik nekik hogy saját raktárban tartsanak alkatrészt, minden ***t egyedileg kell rendelgetnijük, ezért a javítások az esetek döntő többségében dupla kiszállással történnek.
Valójában ez a garancia egy Groupama-biztosítás, és ők káreseményként tekintenek az esetre. Úgy is vették fel a telefonos ügyfélszolgálaton.