Akkor pontositok, az újabb (2009) Verso 2.2 D-4D 150L-s automata CVT váltóval, persze állapottól függően típus hibáktól mentes ? Vagy ezeknek is van valami jelentősebb hibajuk, értem én ezt főleg a motorra és a váltóra. Vagy az újabb típusok ezektől mentesek, és megbízhatóak ? Ezt úgy általánoságban kérdem az 2009-től gyártott Versokra.
A TÜV katalógus szerint a típus általában leggyengébb pontja a világítás - én az előd COV-on nem tapasztalom, (pedig különösen erre írta, a 2009-től gyártott Versora már nem olyan mértékben érvényes), eddig 4,5 év alatt egy tompított égett ki - illetve ha van rajta, az a részecskeszűrő.
Na most ez nehezebb ügy, a nálunk forgalomba helyezett Versok esetében csak a 177 lovas kapott ilyet, viszont külföldön bármelyik dízelnél szóba jöhet, meg kell nézni a szóban forgó autót, mi a helyzet, van-e neki, és ha igen, milyen állapotban.
A CVT váltó nem problémás, a 150 pacis dízelmotor pedig "csak" annyira, amennyire egy átlagos dízelmotor. Nagyon függ az előélettől is.