Ez nem a felkészültség hiánya ... márkaszerviznél jutalék van a beépített alkatrészek után. Nyilván ők is pénzből élnek. Más kérdés, hogy azt a barátnőm is meg tudná csinálni, hogy kicserél mindent, aztán majd megjavul. Végső soron vehetnél új autót is. Pl. mennyivel egyszerűbb p0420 után eladni 4 szondát meg egy új katalizátort, mint dolgozni 8 órát. Előbbi van vagy 400e, utóbbi meg mondjuk 100e. Ráadásul mint írták egy hibakód nem csak annyit jelent, hogy cseréld ki ezt meg azt. Rendszerben kell gondolkodni, amit meg senki nem fizet meg a szerelőnek. Pl. a p0420 hibához nem árt ha tudod, hogy működik egy elektróda, mit csinál a katalizátor (mi az az oxidáció, redukció stb.), esetleg képben vagy méréstechnikával, tudod mi az az alapjel, referencia jel, ebből hogy képez különbséget a motorvezérlő és mihez hasonlítja. Lehet, hogy máshol más a tapasztalat, de sajnos Szegeden ez van, pedig már megjártam több szervizt is. Mikor már ezt meguntam elmentem egy márkaszervizbe, gondoltam ők majd tudják mi van, elvégre márkaszerviz, csomó gyári leírásuk van, útmutató stb, aztán mégse.