Nahhh...
Ha esetleg valaki hezitál, hogy 1.33-as, vagy 1.0-ás motorú yarist vegyen, akkor egy kis segítség.
Megvolt az első tankolás. 35 l és 580 km. Ez nagyjából 6 l-es fogyasztást jelent, elővárosi és városi forgalomban. Nem igazán húzattam, de nem is kíméltem. Az előző 1.0-ás Yarisom ugyanúgy 15 colos téli gumikkal, ugyanezen a távon és időben 5.6 l körül fogyasztgatott, úgyhogy azt hiszem a toyota mérnökei joggal lehetnek büszkék magukra.
Az üzemanyagmérőt még szoknom kell, mert úgy látom, hogy ezt is biztonságra tervezték. Ugyanis már teljesen elfeküdt a mutató és égett a tankolást jelző jel, de még vagy 7 l körül volt benne, úgyhogy bő 100 km ráhagyás van, legalább is ami a városi fogyasztást illeti.
Viszont lenne egy kérdésem tapasztaltabb tulajok felé. A hideg hűtővíz lámpa baromi hamar kialszik, legalább is az előző Yarisomhoz képest. Valami 1 km-el rövidebb távon bemelegszik. Még 0 fok kinti hőmérséklet esetén sincs össz.2 km a bemelegedés fázisa. Ez azért van, mert rövidebb lehet a hűtőköre? Nyáron extrém melegben nem okoz ez gondot? Abszolút laikusként kérdezem.
Köszönettel