Köszönöm, akkor felkészülök egy első tárcsa cserére - gondolom az nem nagy baj, ha megyünk így vele még 1-2 ezer km, novemberig.
Szerintem a Te tárcsáid is hűtöttek, így azt javaslom első körben (saját példámból kiindulva), hogy nézd meg a tárcsa belső oldalát is, mert pl. nekem az ment durván tönkre! Íme a
képek róla Jól látszik, hogy a mindkét tárcsa külső oldala (bár keskenyebb felületen érintkezett a betéttel, mint kellett volna, de) viszonylag normál, vagy alsó-közepes állapotban van. Azonban, ha vetsz egy pillantást a belső oldalakra és az azokra "fekvő" kopott betétekre, akkor szembeötlő, hogy mennyivel rosszabb, konkrétan szégyen, hogy eddig kihúztam vele, ismerve jómagam karbantartási szokásait...
...de én előtte nem néztem a kocsi alá, hogy lássam a tárcsa belső oldalát, így azt gondoltam, az ugyanolyan, mint a külső. Háááát, neméppen...
A képeimet nézzétek meg mindnyájan, mert érdemes okulásként!!!