Nálam sem jelennek meg a képek, most, hogy válaszolok látszik a hivatkozás, így tudtam megnyitni. (lehet, hogy valami elcsúszott?)
Hibátlan gyertyák, én visszatenném. 30000 után szoktam cserélni, igaz, olyankor már egyik-másik kifúj, szóval lehet, hogy érdemes tartani a két évet
Ilyenkor érdemes belenézni hengerekbe is, ellenőrizi, nem kormos-e a dugattyúk teteje.
Nálam megjelennek a képek a hozzászólásaimban, akkor is, ha nem jelentkezek be. Viszont ez lehet, hogy az oldal hibája, mert pl. a pü-kből nekem is úgy kell kivadásznom a linkeket és úgy tudom megnézni őket, szóval érdekes
A Denso-kat én is úgy nézem, hogy jók, de nem merek kockáztatni. Itt jelzem, ha valakinek így kell, ingyen elvihetők
Nálam a használat kb. a következő (járványmentes helyzetben):
1. Reggel indulás gyerekekkel az iskolába (2km) ott megállok, felkísérem őket.
2. Indulás tovább a munkahelyre (+5km).
3. Indulás munkahelyről az iskola felé, közben útba eső boltban megállás (1km).
4. Még egy boltnál megállás (+1km), ha az előzőben nem volt minden).
5. Iskola gyerekekért (+3, max. 4) km.
6. Indulás haza, (+2km).
Ezért is ragaszkodom a legnagyobb akkuhoz, ami belefér, akár 14 km és 6 indítás
Lakott területen kívül gyakorlatilag a használat igen kis töredéke van, így az is pár km...
Most a járványban a munkavégzés többnyire hómoffisz ugyan, de azért szerintem látszik az a kissé extrém használat, ami miatt félévente olajcsere, kétévente gyújtógyertyacsere. Lehet, hogy nagyon eltúlzom ezt, de nem akkora munka vagy kiadás így otthon elvégezve, hogy ne érné meg azt a plusz kiadást.
Írtam, hogy Apósom kétszer cserélt motort gyertyaprobléma miatt. Kétévente 4000 forint ennyit legalább megér. Nem hiányzik egy hetes szerelés megint, az autó kiesése meg főleg nem
Pont azt sakkozom, hogy a kuplungcsere hogy legyen, mert két éve (12000 km-re ezelőtt) a futóműállítás utáni próbán a szerelő szerint már eléggé a végét járta, és lassan én is kezdem érezni, hogy cserés lesz...
Oké, bocs, hogy így részletezem, mert azért szerintem egyetértünk a nagy részében