Sziasztok!
Kész van mindkét oldal hála Istennek, pár métert mentem is vele, egyelőre jónak tűnik, de igazán még nem próbáltam ki. Magasabb lett az eleje nem kevéssel, és mintha csendesebb is lenne, de lehet ezt csak beleképzeltem. Mindenesetre a szokásos padkán, ami a beálláskor van, azon sokkal simábban ment át, mint szokott, ez biztos. Hétfőn majd tesztelem a fekvőrendőrön a gyerekek iskolájánál, ott nagyon könnyen fel szokott ülni
Sajnos magáról a műveletről nem csináltam képeket igazán, egy nagyon szemléletes kép van, amin együtt van sorrendben a régi törött rugó, a régi egész rugó a másik oldalról és az új rugó:
Az új közepén kicsit kivehető a KYB felirat
Amennyivel magasabb az új rugó, kb. annyit emelt is a kocsin
Komolyan gondolkozok rajta, hogy a hátsókat nyáron szintén kicserélem, mert szerintem előbb-utóbb azok is eltörnek majd, és akkor még nehezebben ül fel az alja. A középső rugónak az alján látszik a képen is, hogy nagyon korrodált (az volt felül egyébként).
Maga a leírás benne van a discodan-os
sa.pdf-ben, szerintem nagyon jó leírás, a Carina majdnem teljesen ilyen ennél a résznél. A nyomatékokat is ez alapján állítottam, hihetőnek tűnik
Ha esetleg nekiállna valaki, szívesen segítek, ha tudok, de ez a leírás nagyon beszédes. Annyi, hogy a toronycsapágy és a felső rugótányér között van egy kis porvédő, azok darabban voltak régen is, most viszont kidobtam őket és vágtam PVC padlóból két porvédőt, remélem beválnak. Két kampós rugóösszehúzóval csináltam, rendesen meg kellett húzni, hogy összemenjen a gólyaláb. A toronycsapágyakat rendesen kipucoltam és újrazsíroztam, most a felső porvédő dugó alatt is tettem bele plusz zsírt, ahogy ez a leírás mutatja is, mert ahogy nézem, a használatban megy lefelé a kenőanyag és jó, ha van utánpótlása