Sziasztok!
Két felmerült kérdésben kérném a segítségeteket:
1: E12-es 1.4-es corollában stab pálca csere esetén a stab rúd szilentjét is illik kicserélni?
2: Van valami jóféle házi praktika a hátsó híd szilent cseréhez ( a fent nevezett szériánál)? Ha esetleg van olyan tag aki otthon megküzdött vele annak szívesen venném a tanácsát/meglátását vele kapcsolatosan.
Előre is köszönöm a segítséget!
1.) stab pálca cserét otthon is megtudod csinálni
-de a lengőkar már szar, én kinyomással nem kínlódnék...
-anno én új lengőkarokat (Japanparts)
-új gátlókat (KYB AGX állítható)
-új szilenteket raktam be a stab rúdhoz, (Febi)
-meg új kormányösszekötőket (Febi)
-talpas gömbfejeket. )Febi)
csápos emelő kell hozzá, otthon egyedül a stabpálcát tudod megcsinálni...
-utána futómű állítás
Azóta nem is kopog semmi, csak az a fránya fűtőventi csapágyas...
2.) hátsó híd meg csak emelővel menne, de az nem szokott tönkremenni, mert akkor szinte ütne, ha ott a szilent szar lenne.
Nem volt egy vagyon Tbányán Opelben csinálták nekem mindent számlával.
Uhogy bárdis kedvezményem volt... és az nem egy sufni szervíz és végig ott lehettem a kocsim mellett.
A többivel otthon nem próbálkoznék mondom úgy hogy apám G astráján én cseréltem a lengéscsillapítót hátul...