Én gondolkoztam a kompresszoron, de nagyon. Már be is voltam jegyezve Kölnbe a TTE gyárba, ahol betették volna a kompit, akkor 4000 euro volt a díj beszereléssel együtt. Florian Bachus főmérnökkel tartottam a kapcsolatot, kb. 1.2 milla lett volna átszámítva. Egy bibi volt a dologban, miután megtudták, hogy nem széria és gyári az autó, meglepetésemre azt mondták, hogy nem vállalják a beszerelést, csak gyári autón. Sikerült rábeszélni Flórián-t és a főnököket, hogy mégis tegyék meg, de utána benyögték a legvégén, hogy beteszik ha nagyon szeretném, de nem vállalnak rá garanciát, ha viszont gyári lenne az autó, akkor adtak volna rá 3 év garit. Azt tanácsolna Flórián, hogy tegyem újra gyárivá az autót és akkor marad a gari. Én átgondoltam a helyzetet és inkább lemondtam egészről, nekem nagyon fontos lett volna akkor a gari a kompresszorra, nem is akármilyen, azért a 3 év az 3 év. Inkább fejlesztettem pár más dolgon, de sajnos a kompi elmaradt, pedig jó lett volna a 140 paci és 190 nm!
Egyébként Angliában ismerek egy srácot aki egy GREDDY vagy BLITZ kompresszort be is szerel és kalibrál 2500 fontért, több Yaris-t csinált már, érti a dolgát nagyon. Ő volt az első Angliában aki turbósította Yarisát, 220 pacira nyomta fel a gépet.