Így néz ki pl. a 7-8 sebességes láncok stiftje. Az egyik felén látszik a stift végein egy-egy "horony", az fekszik fel a láncszem külső részében, a másik fele, amin nem látszik semmi extra, az a "vezető" stift, azt kell letörni préselés után ("egyfokozatú" láncot régen szereltem, rémlik valami, mintha azt meg lehetne úgy bontani, hogy vissza is mehet a régi stift... csak ügyesnek kell lenni). Mindegy, ha működik, akkor csak nem lesz gáz...
Ma is volt egy ~53 km-es városi menet, Szigetszentmiklós, Bp. Keleti pu., Margit-sziget, majd budai oldalon vissza. Útközben egy sör
egy kis üdítő... Még a túra elején néztem keréknyomást, mert mindig erdészeti Lada Níva hangja van, de nem meglepő a 2,35"-os gumiktól. Na de 2 bar nyomáson meg aztán tényleg nem csoda... 3,5 bar mindjárt jobb, más lett a menetdinamika. Nem fogyasztok kevesebbet vele, jobban kijönnek az úthibák, de némileg gyorsabban is tudok menni, nem csak kivajazott szakadékban
Az új fékbetétek meg pompásan teljesítenek, nincs már az az idegesítő hang fékezésnél