És most ráköltöttél egy összeget, ami után egy jó darabig csak kopó alkatrészek költesz. Ez egy ilyen autó. De érdekesek az érdeklődők is. Tegnap este, felhívtak, hogy volt e visszahívásos motorcsere, nézzem meg a nívópálcát, mert azon jelölve van. Ha ez a legfontosabb akkor keressen mást.
El nem adnám. Ha váltunk, akkor a gyerek megkapja. Nem bírnám agyilag a magyar vevőkkel vívást. Előző autónk szűk családon belülről került hozzánk, szalonkora óta ismert volt az élete, 8 éves korától 28 éves koráig vezettem, amikor már nem volt gazdaságos sehogyse az üzemeltetése, elvittem bontóba leadni, mert 100k-s áron nem akartam a
vevőjelöltekkel vívni. Bontós nézegette, aztán megvette.
Igaz én januárban vettem csak, de néha elkezdem nézegetni az újabb modelleket. Aztán sokat olvasgatva rá kell döbbennem, hogy biztos akarok váltani?
Ok, ha valaki utánam dobna egy 1-2 éves modellt, elfogadnám. Amúgy meg ha gondtalan autózást akarok (én nem vagyok benzinnel beoltva, hogy bömbösöm legyen) akkor ez tökéletes lesz. Van 1-2 zavaró dolog, amit ha megcsináltatok, akkor lesz egy tökéletes autó, amiben még rendes szívó motor van..
Mindenegyes alkalommal arra jutok, hogy amíg megy addig marad, aztán ha lesz della lecserélni egy elektoromos vagy legalább 70-80km-es hybridre akkor majd elkezdek megint nézelődni...
T25-nek nagyon jó a belseje és műszakilag sincs nagy akna benne. T27-be, C-HR-be beleültem, de a 28 éves Passat belseje anyaghasználatilag. Ha váltanék akkor a jelen kínálatból kizárólag Mazda 6-ra vagy Lexus RX-re, bár ez kicsit csalóka, mert mindkettő kategória ugrás.