Szia!
Talán kicsit rendhagyó ötlettel jövök
Én csináltam olyat is, hogy két téglára álltam, már 5 cm is segítség ilyenkor, és nem is borulékony. Gondolkoztam rámpán is, de mostanában nem foglalkoztam a kérdéssel.
Amúgy eszembe jutott, hogy levenni a kereket és oldalról megfúrni azt, ami útban van neki, aztán festeni és ledugózni, de ez kissé drasztikus dolog, és lehet, hogy nagy lyuk kell hozzá
PiciPeti mondta, és Carinánál megoldható (talán nálad is), hogy emelni is lehet. Motortartóként feltesz az ember keresztbe egy padlót a motor fölé (le kell mérni, milyen hosszú legyen, egy 150x50-es keresztmetszetű, 1,5 m hosszú fenyőpadló meg sem hajlik itt igazán és nem sérti fel a fényezést sem, főleg, hogy a motorháztető alatti részre kerül) és ahhoz már lehet emelni a motort a bak(ok) elszabadítása után, mert van valamennyi hely felfelé is. Stabil emelési pontot kell találni a blokkon (kell legyen rajta gyárilag is szerintem), és akár dróttal meg lehet oldani, hogy egy átmenő csavarral emelje az ember a padlóhoz képest a blokkot. Ha biztosan tudsz hegeszteni, akkor egy fület a csavarfejre, de átfúrni is elég, az megtartja a dróttal a blokkot; elfordulni nem kell neki, meg lehet tartani fogóval/kulccsal, és felül lehet tekerni az anyát, ami szépen húzza fel az egész köcölét
Húzásra egy 12-es csavar is bőven elég.