Ez is meddő vita, mert van akit a tények és kézzel fogható eredmények sem győznének meg. Nyomós érv az árkülönbség, sokat tompít a realitáson. Az általam említett 6-7dl heroikusan vezetett mérésen alapszik. Minden km-re pontosan vezetve volt, tankolások, hol és mennyi, olaj és szűrők cseréje. Minden egyes cserélt alkatrésznél milyen márka került beépítésre. Azt nem hinném, hogy 2 év teszkós benzin tanklás és 70ezer km megtétele után magától csökken a fogyasztás és lesz hosszabb ideig egészséges színe a motorolajnak. Az alapjáratról pedig annyit, hogy gyertyák már cserélve lettek, hátha az okozza az egyenetlenséget. Már lett kérve árajánlat gyújtókábel szettre is, amikor egy véletlen folytán v-power került a szekérbe. Hozzáteszem, 10 emberből talán egy, akinek feltűnt volna a jelenség. A legnagyobb probléma talán pont ez, hogy mindenki eget verő különbségekre számít, hogy jön +20 Le az autóba, meg felére csökken a fogyasztás.
A megdermedt benzin egy viszonylag nagy forgalmú mol kútról származott. Második alkalom részemről kíváncsiságból történt, utána vissza is mentem, valamelyest ismertem a kutast. Megkérdeztem tőle hogy lehet ez, de csak a mellé beszélés volt, hogy víz volt a kannába, sütötte a nap, amitől kicsapódott a pára és egyebek. Akkor voltam utoljára ott és mol kúton egyaránt. Tudom, hogy nem egészséges gondolkodás, de ha van más alternatíva, miért ne tehetném meg.