Majdnem meglesz, gödöllői emelkedő minden esetben megfogja a kocsit, kivéve ha előtte felpörgetem 4000RPM-re.
Tankolni majd Pénteken fogok, akkor tudok pontos fogyiadatokkal szolgálni.
Megvolt a hétvégi vidéki pofavizit az első full tankos oemvémakszmósönkilencvenöttel, klíma ment szerintem az útak 90%-ban. Vidékre leérve azt tapasztaltam hogy a szintjelző kicsit fentebb állt a megszokottnál, de hát ez még nem mérvadó.
Volt pálya (110-120), Miskolc város, hegyi szerpentin 3 személlyel 10%-os emelkedőkkel (50km, lukoilos benyával erre még nem jártam), szal talán elég pontos átlagfogyival tudok majd szolgálni, saccolva 43lityó ment el 610km-re (7L/100).
Amit teljesítményben észrevettem, mintha alacsony fordulaton nyomatékosabb lenne az autó, 2000RPM-nél érzek egy "turbólyuk"-at, ugrik egyet az autó. 3 személlyel a kérdéses gödöllői emelkedőt 5. fokozatban padlógázzal 110-zel teljesítette, nem lassult vissza 90-80-ra ahogy szokott, persze ez is szubjektív.