Érdekes, nekem pont az volt a tapasztalatom a klímával, hogy minimumra állítva a hőmérsékletet a ventillátort legalább 3-as, de tűző napon inkább négyes fokozatban kell járatni, hogy érezhető legyen a hűtés.
A fűtés viszont nagyon is erős, kb. mostanra sikerült megtalálnom azt az állást, hogy ne kelljen folyton állítgatni: a lábakra irányítva a legkisebb ventillátor fokozatra téve lesz jó. A hőmérsékletnél viszont nálam is van, amit írtál: autópályán erősebb, ezért kb. 17 fokra kell tenni, hogy kellemes legyen, ha lassabban megyek, akkor feljebb, városban akár 20 fok fölé is. (Fűtésről beszélek...)
Egyébként holnap lesz nálunk egy éve, és 20.000 km ment bele. Az eddigi átlagfogyim látszik az aláírásomban, tisztán városi eddig nem sok volt, de 8 fölé alig szalad, szabályos országúti tempóban viszont könnyedén 6 alá vihető, akár nagyon. Az egyéb benyomások nem változtak, már itt leírtam korábban.