Adva van egy 2007-es Camry hibrid.
Az utóbbi hűvösebb hetekben csak ritkán és akkor is napi 5-10km erejéig használtam a kocsit. Többször előfordult, hogy a POWER gomb nyomására nem indult a kocsi (nem jelent meg a READY felirat), csak többszöri kísérletre. Rákeresve a neten amerikai fórumokon első ötletként a 12V akksi lemerülését emlegetik. Szombaton rámértem, 10,2V-ot mutatott a multiméter. Elég ijesztőnek tűnt, de valahogy csak beindult. Még aznap volt egy 200km-es utam, nap végén ismért mértem és 12,7V lett az eredmény, aminek megörültem, hogy még tölthető az akksi. Másnap, vasárnap nem használtam, de délelőtt ismét mértem, az eredmény 12,7V. Gondoltam minden OK. Tegnapi (hétfő) városi használat után ma reggel kíváncsiságből ismét mértem, 10,3V, ami már megrémisztett. Elsőre indult a gép, de azért aggódom, hogy a 12V-os akksi kezdi megadni magát, már csak azért is, mert még az eredeti Panasonic akksi van benne. Nekem úgy tűnik, hogy hosszabb úton még felvesz töltést, de már hamar elveszti és a hideg is csak meríti.
Járó motor mellett 14,4V töltőfeszültséget mértem.
Mi a tapasztalatotok, készüljek valóban akksi cserére?
Ha igen, hol lehet ilyet költséghatékonyan beszerezni és mennyibe kerül?