Felesleges hajtanod a Denso-t, az NGK teljesen egyenértékü vele...
A Denso K16R-U-é pedig az NGK BKR5EYA
Köszi, ilyen van a helyi boltban is (mármint NGK), fizunapkor "nagyberuházás"!
Más: sikerült egy óra kemény munkával megszüntetnem a "kezdődő vezérműlánc csörgést" (illetve amit annak sejtettem), 3 apró lépésben:
- komplett levegőszűrőház felfogató csavarjai alá új gumialátétek gyártása,
- Légszűrőház csövének sziloplaszttal tömítése, plusz 3 db picurka lemezcsavarral végleges rögzítése a dobozhoz (fekete csavarok, nem lett ronda!),
- Annak a nyamvadt, bilikék színű szelepnek a zörgésmentes rögzítése a légszűrőházon leszerelés, majd 2 db vékony szilikongumi lemezcsík behelyezése utáni "visszaerőltetése" által...
Tök jó lett a moci hangja, szinte "nullkilométeres", én meg már szénné aggódtam magam, honnan veszem a pénzt egy vezérműlánc-szett cserére...
Megint más: maradt még egy zörgés-forrásom, amit meg kellene szüntetni. A gépháztető ütközőgumijai elöregedtek, így nem záródik a zár elég feszesen, gödrös úton képes koppanni, kattanni. Hogyan lehet a zárat sokkal keményebbre beállítani? Nem jöttem rá, pedig az egészet leszereltem. Vagy a gumituskókkal lehet valamit kezdeni?
(Annyira könnyen jár a nyitója is a kaszniban, hogy szinte elég "rálehelni" a nyitáshoz. Biztosan nem volt törve az autó!