Köszönöm a tanácsot, adok még egy esélyt a szervíznek.
Hadd idézzem fel korábbi problémámat, amit a főrumozók segítségével oldottam meg, részben. Szal a gép 1-2 éves korában egyszer csak a köv. jelenséget produkálta: kb. 1500- 2000-es fordulaton hosszabb csordogálás, benzinspórolás után nem akarván visszaváltani 4-ből vagy 5 - ből nyomtam egy padlót, korábban ez kis gondolkodás után meginduláshoz vezetett, de a verda csak dadogott, majd idegtépő mp.-k után naaagyooon lassan gyorsult, szal ECU vagy mi gond volt, 5X! voltam vele szakszervízben, de mindig elhajtottak, h semmi baja, pedig de! itt kaptam egy kontaktot egy másik szakszervízben, felhívtam az urat, aki nagyon elcsodálkozott, h még nem cserélték a kérdéses bizbazt, le is diktálta a kódját, ezúton is riszpekt neki, nosza, felhívtam a kérdéses szervízt, de sztem addigra már odatelefonált, mert a válasz az volt, h óh persze Mr. Clockwork kérem fáradjon be Mr. Clockwork....szal, szívesen viszem márkaszervízbe a 7 éves verdát, mert feltételezem értenek hozzá, meg zsír a környezet és nekem megéri az a 20-30% plusz költség ha tudom, h gondoskodnak az autóról, assistance meg minden - nem várom el, h körbeugráljanak, nem egy Lexus flottát hajtok (még), csak...nekem ez a szakadt autóm van, a nejem ezzel jár dolgozni és nem engedhetjük meg magunknak, h kiessen alólunk, ezért minden kis és nagyobb dolgot megelőző jelleggel igyekszem orvosolni amint lehet, akkor vagyok nyugodt, ha minden zsír az autó körül.
Üdv:
narancs
Üdvözlet mindenkinek!
2004-es 1.0 Yarisnál ha tekerem a kormányt kattanó hang hallatszik elölről, de csak álló helyzetben, illetve lassú gurulásnál, olyan mintha egy vastagabb rugó hozzáérne vmihez, most voltam márkaszervízben féktárcsa- és betét cserén. Jeleztem a problémát, de állítólag csak meg kellett kenni vmi rugót - a hang valóban halkabb lett, de még mindig hallom...Nekem ez a kenjük be WD40-nel nem jön be, szerintetek mi lehet a gond? Ja, nem vagyok műszaki zseni, szóval ha vki tudja mi lehet, kérem laikusnak érthető módon fogalmazzon, hogy én is el tudjam mondani a privát szakinak mit is szeretnék. Előre is köszönöm!
Üdvözlettel:
narancs
De miért kellene privát szaki? Ha már valahol csinálták, akkor oda illik visszamenni, és elmondani hogy nem sikerült a javítás, kicsit komolyabban foglalkozzanak vele. Lehet hogy a fékjavítás mellett nem jutott rá elég idő (be vannak osztva a szerelők, ha ott a köv. autó akkor bizony azzal kell foglalkozni)