Ne vedd a szívedre, de sztem nem az autónak van baja, hanem a felhasználónak.
Ha bal oldalról hallod, de a jobb oldali volt a ludas, az audi-ológia, nem toyota hiba.
Tényleg ne vedd sértésnek, nem annak szántam! Akit le lehet húzni, azt rendszeresen le is húznak.
Én a helyedben keresnék egy márkafüggetlen ámbár hozzáértő szakembert, akire rá lehet bízni hasonló műveleteket normális áron.
Te is ismerszt Ts-t ráadásul kék is, az se megy tönkre, én is ismerek párat, azokkal sincs hiba. Ezt vagy fentről akarják így vagy én már nem is merem kimondani...
A gumialkatrészek (pl ékszíj vagy bordás szíj) x ezer kilóméterenként vagy max 6 évenként cserélendők, mert elöregednek, kirepedeznek (bár ez szemmel látható).
A pecsét mindenképp fog kelleni, így könnyebb eladni főleg a Toyotákat. De az tuti, hogy olajcseréken kívüli kopó alkatrészekkel járó munkafolyamatokat nem ott fogom elvégeztetni.
Sokmindent mondtak már rám, de a hallásom hibátlan így ezt most kikérem magamnak!
Neked nyilván könnyebb dolgod van, mert a véred helyett is 0w-20-as verseny olaj folyik az ereidben, míg az enyémben bitek meg byte-ok. A lehúzásról pedig néhány szót. Vettem egy jónak tűnő 600-as motort, de mielőtt letettem volna a vételárát elvittem szakszervizbe. Nem voltam amatőr, a legjobbhoz mentem. (fórumok alapján)
Csávó átnézte, mondta, hogy ezt és azt ki kell cserélni, de OKés a vétel. Mondom: Te megvennéd magadnak? A válasza az volt, hogy igen. Így kicsengettem a pénzt.
Ahogy használtam jöttek elő a gondok (bukógomba felszerelése és nem bírtam meghúzni nyomatékkulccsal az egyik oldalán). Kiderült, hogy nemcsak hogy eldőlt a motor, valószínűleg rendesen le is zúzták, mert a blokk felső része, ahol kapcsolódik a vázhoz ELTÖRT. Vicces, mert mielőtt ez kiderült 3 nappal 200-al repesztettem huzamosabb ideig...
Visszamentem hozzájuk, csak a kezüket tárogatták... Nem járok már oda és az ismerőseim sem. Ahol tudtam lehúztam őket, és folytatom is a kapmányomat. Nade, hova vigyem ha nem SZAKSZERVIZBE? Milyen retek világ ez? vagy csak ez Abszurdisztánban fordulnak elő ilyenek?
Tehát ahelyett, hogy most kitaláljuk LENYÚLTAK megint és ÁTVERTEK
(az az ember akit ismerek kábé 10 éve, s hozzá hordtam rengeteg autót ) inkább úgy fogom fel, hogy már ez is ÚJ benne (nem kell egy darabig cserélni), ami majd eladhatóbbá teszi.
/de nem akarom eladni, más autókkal valószínűleg mégrosszabbul járnék/
Bordás szíjat 5 évente kell cserélni a gépkönyv szerint vagy 105.000 km-nél.