Igen, tény. Illetve rész igazság. Én multinál dolgozok (mellesleg elég keményen 9-10 órát BUDAPESTEN), viszont nem ott lakok (+1.20 oda, +1 óra haza), s persze még otthon is előveszem azért a laptopot ha a főnököm megbízik valami határidős munkával (mint MOST). S mielőtt valaki élelmes szóvá tenné, azért van időm fórumozni, mert más cigarettázik.
Nade, témánál maradva offtopic után.
Az autó elkészült, és ezt se fogjátok elhinni. MIND A KÉT FÉLTENGELY CSUKLÓT KI KELLETT CSERÉLNI. Mondom a szerelőnek, hogy mennyi ennek a statisztikai esélye? Választ tudjátok Ti is. NULLA.
Úgyhogy a két külső kicserélve. 50.000 HUF munkadíjjal együtt.
Hozzátartozik:
- gumiharangokon nincs látható sérülés
- csuklókat kézbe véve semmilyen rendellenességet nem lehetett reprodukálni
- kedvem lett volna kimosni a zsírból, de inkább kib*szt*m a kukába mindkettőt.
Sebaj, legalább már ez is új. Már várom, hogy mikor pukkannak el a lengéscsillapítók/rugók, azok helyett viszont 1-el komolyabbat fogok beletenni. Koni/Eibach jó páros igaz? S még mindig feleannyiból kijön, mint a gyári új.