Mert nagyságrendileg ugyanannyi pénzből kénytelenek megtervezni & tesztelni & gyártani az egyre bonyolultabb konstrukciókat, ennek pedig megvannak a velejárói.
De Palaczk! Gondold végig! Egy főtengely szimmeringen nincs mit tervezni és tesztelni, úgy ahogy egy vízpumpán sincs, és egy csatlakozón sincs... Ugyanis a faék egyszerüségü dolgok mennek tönkre gyakrabban, nem az újítások... Ennek egy oka van: Adott alkatrész kevesebb pénzből akarnak előállítani, pont azért amit te is írsz, hogy újdonságok is kerülhessenek az autóba ugyanannyi pénzért. Csak tudod értelmét nem látom, mert ezeknek a spórolásoknak soxorosát fizeti ki garanciába, és méltányosságba...
Mi pluszt tud egy új Yaris 2 (lassan 3) egy Yaris 1hez képest? Ami elsőre feltünt 1.0mocinál maradva, hogy az új három hengeresnek csúnya hangja van. Aztán pl hátul a lökös alja régin fém. Magas a járda? Régin kiegyengetik, lefényezik 12-15.000Ftból. Az új műanyag, reped, javítása problémás, ha jobban sérül és rendesen megreped akkor könnyen cserélni kell és horror az ára.... Eközben mi pluszt nyujt? Futóműve talán jobb bár lehet azért mert nem 110.000km van benne.
Azért amellett, hogy a Yaris II nekem sem kéne, azért sokmindenben többet tud! Nagyobb, biztonságosabb, praktikusabb, variálhatóbb. És még biztosan egy csomó dolgot fel lehetne sorolni. De valóban több a meghibásodás, és a 3 hengeresre butítás sem jön be nekem sem.
Viszont a lökhárító nem véletlenül müanyag minden autón, utálom is azt a hülye fémet ott alul.
kiegyengetik, lefényezik 12-15.000Ftból
Igen, azt amit a müanyag úgy kibír, hogy észre sem veszed rajt, mert enged annyit, rugalmas... Legrosszabb esetben megreped, amit egy müanyagos fillérekből javít!