A következő a teendő:
Kerék leszerel, féknyereg leszerel, féktárcsa leszerel.
A tárcsán belül egy külön kis dobfék szolgál rögzítő/kézifékként.
Fék alaplapnak nevezik azt a lemezt, amire felfekszenek a dobfék pofái.
Ehhez az alaplaphoz ér hozzá a féktárcsa belső része. Általában a hátsó-alsó negyeden. Lehet majd látni a csiszolásnyomot. De ehhez le kell szerelni a féktárcsát, ha kivülről nézegetik az nem segít...
Nem mondom hogy 100%, de 90 hogy ez adja a hangot!!
Palaczk: Avensiseknél gyakori hiba, és a tárcsafékes Yarisoknál is, úgyhogy mindenképpen érdemes megjegyezni!!
Jah, és a javítás menete: flex, csiszolókorong, és a féktárcsának arról a részéről a rozsdaréteget el kell távolítani, a fék alaplapot pedig gumikalapáccsal finomnam elütögetni, hogy távolabb legyen, és többé nincs ilyen gond!