Most visszagondolva: a Carina kuplungja is búgott
... Bár azt már inkább vonyításnak lehetett volna nevezni. De csak emelkedőnek fölfelé és csak rükvercben csinálta - viszont akkor elég durván. Ilyen volt már 112 ezer km-rel, mikor megvettük - aztán még kibírt 50 ezret, míg cserélni kellett. Viszont be is rezonált, mikor vonyított - a Yarisé (még) nem.
És azt is nő használta, ugyancsak nagyobbrészt városban. Szerintem ez attól lehet, hogy meg van égetve, fel van üvegesedve a tárcsa felülete. Mást nem tudok elképzelni. Lehet pl. hogy minden nap valami meredek felhajtóról, udvarból stb. álltak ki vele - a Yarissal előremenetben, a Carinával tolatva... És ettől lettek ilyenek a kuplungjaik.
Fejegység: ja, USB-set nézek majd. Gyorsaság, egyszerűség rulez.
Tetőjelző: nem, nem kell hozzá csomi, tartó vagy ilyesmi. Létezik persze olyan is - de nekem szimpibb a mágneses kivitel. Azt odab...od a tetőre, illetve lekapod róla, és slussz - nem kell rögzíteni, csavarozgatni